جانشین کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ جانشین هافبک محروم تیمش را برای دربی ۸۴ پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرینات اخیر پرسپولیس برای دربی 84 نشان می‌دهد که برانکو ایوانکوویچ قصد دارد از حسین ماهینی به جای کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی استفاده کند. ماهینی از جمله بازیکنانی است که برانکو اعتقاد ویژه‌ای به او دارد و در هر پستی به مشکل بر می‌خورد از این بازیکن در آنجا استفاده می‌کند. به این خاطر است که ماهینی تا اینجای فصل در سه پست دفاع چپ و راست و همچنین میانی بازی و خواسته‌های مربیانش را در همه این پست‌ها برآورده کرده است.

پرسپولیسی‌ها از روز گذشته (پنجشنبه) تمرینات تاکتیکی خود را برای دربی 84 آغاز کردند و در تمرین روز پنجشنبه و امروز برانکو در ترکیب اصلی تیمش یک تغییر نسبت به بازی قبل ایجاد کرد. او در پست دفاع راست از صادق محرمی استفاده کرد و ماهینی را نیز در میانه میدان و پشت سروش رفیعی قرار داد. در بقیه پست‌ها بازیکنان پرسپولیس مثل بازی با تراکتورسازی ارنج شدند تا سرمربی کروات نشان دهد در دربی 84 هم به دنبال ارائه بازی تهاجمی است.

برانکو در صورتی که نظرش را تغییر ندهد در بازی با استقلال ترکیب تیمش را براین اساس راهی میدان خواهد کرد: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری.

 

دیدگاه تان را بنویسید