اعلام بازیکنان خروجی منچستریونایتد

تیم فوتبال شیاطین سرخ در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی خواهد داشت که در این گزارش به آن ها اساره می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آمار و ارقام مورینیو نشان می دهد که او معمولا در فصل نخست نتایج خوبی به دست نمی آورد اما در فصل دوم با تغییر و تحول اساسی که در تیم خود به وجود می آورد جام قهرمانی را بالای سر می برد. هواداران این منچستریونایتد امیدوار هستند که در فصل دوم به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یابند.

تابستان داغی در انتظار شیاطین سرخ است. بدون شک چند بازیکن بزرگ راهی یونایتد خواهند شد و از طرف دیگر هم چند بازیکن از جمع تیم مورینیو جدا خواهند شد.

در این گزارش می خواهیم به بازیکنانی بپردازیم که در تابستان از شیاطین سرخ جدا خواهند شد:

وین رونی

بهترین گلزن تاریخ منچستر یونایتد باتجربه ترین بازیکن کنونی این تیم به شمار می آید. رونی به سالهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده است. مورینیو کمتر از کاپیتان خود در ترکیب اصلی استفاده می کند و طبیعی است که با چنین شرایطی رونی هم علاقه ای برای ماندن در یونایتد نداشته باشد.

رونی با پیشنهاد وسوسه انگیزی یک باشگاه چینی مواجه شده است و به احتمال خیلی زیاد در تابستان راهی چین شود تا سالهای پایانی خود را در این لیگ پشت سر گذارد.

آنتوان مارسیال

این بازیکن فرانسوی در فصل نخست حضورش در شیاطین سرخ عملکرد درخشانی از خود نشان داد اما او در فصل جاری جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده و مورینیو بیشتر از راشفورد استفاده می کند.

با وجود آنکه مارسیال در صفحه اجتماعی خود در توییتر جدایی اش از شیاطین سرخ را تکذیب و تاکید کرد که به جدایی فکر نمی کند اما او با پیشنهادهای خوبی مواجه است و طبیعی است که با توجه به استعداد بالایی که دارد نیمکت نشینی را تحمل نخواهد کرد.

از رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان مشتری جدی این بازیکن فرانسوی یاد می شود و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

لوک شاو

با وجود آنکه آسیب دیدگی شدید خود را کنار گذاشته و به شرایط بازی رسیده است اما مورینیو اعتقادی به این بازیکن ندارد. شاو با رقم بالایی از ساوتهمپتون به منچستر یونایتد پیوست و آینده درخشانی برای این بازیکن در تیم ملی انگلیس و شیاطین سرخ پیش بینی می شد اما روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

شاو به احتمال خیلی زیاد زوتر از دیگر بازیکنان منچستر یونایتد از این تیم جدا خواهد شد. از اورتون به عنوان مشتری جدی این بازیکن سخن به میان می آید.

ماتئو دارمیان

نظم دفاعی شاخصه فوتبال ایتالیا و بازیکنان این کشور است. هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که با این بازیکن جوان ایتالیایی مشکل خط دفاعی این تیم برطرف شود و دیگر جای خالی نمانیا ماتیچ و ریو فردیناند احساس نشود.

دارمیان در دوران لوئیس فان خال از تورینو به منچستر یونایتد پیوست اما نتوانسته در این تیم انتظارات را برآورده کند. به نظر می رسد که مورینیو هم از به این بازیکن اعتقاد ندارد. یوونتوس و اینتر مشتریان جدی دارمیان هستند و به احتمال زیاد او به فوتبال ایتالیا برخواهد گشت.

کریس اسمالینگ

با وجود آنکه در غیاب رونی و کریک بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را بر بازو می بندد اما هیچگاه مدافع قابل اعتماد نبوده است.در شکست سنگین منچستر یونایتد برابر چلسی تیغ انتقاد اصلی به سمت اسمالینگ بود. مورینیو به خوبی می داند که این بازیکن گزینه خوب و قابل اعتمادی برای خط دفاعی تیمش نیست.

لیندولف سوئدی گزینه مورد نظر مورینیو در تابستان است و خبرهای زیادی درباره نزدیک شدن این بازیکن به شیاطین سرخ به گوش می رسد. به احتمال خیلی زیاد یونایتد فصل بعد از زوج اریک بایلی و لیندولف در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد و اسمالینگ چاره ای جز جدایی نخواهد داشت

 

دیدگاه تان را بنویسید