کمانداران ایرانی به آمریکا نمی روند/ خبرها حاکی از صدور ویزا برای 4 ورزشکار و 12 همراه است!

محمدعلی شجاعی از عدم صدور ویزا برای کمانداران در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن از سوی سفارت آمریکا در ارمنستان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رییس فدراسیون تیروکمان با اشاره به لغو سفر تیم‌ ‌ملی تیروکمان در رده سنی جوانان و نوجوانان برای شرکت در جام جهانی داخل سالن در لاس وگاس آمریکا، گفت: برای شرکت در این رقابت‌ها ما باید طبق برنامه‌ریزی قبلی روز سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه که بلیت‌ها از قبل تهیه شده بود به آمریکا سفر می‌کردیم تا روز چهارشنبه عصر به آن‌جا می‌رسیدیم و پنج‌شنبه کمانداران تمرینات رسمی خود را آغاز می‌کردند تا برای مسابقات روز جمعه آماده می‌شدند؛ اما سه‌شنبه شب متوجه شدیم که سفارت آمریکا در ارمنستان تنها برای 4 ورزشکار و یک همراه ویزا صادر کرده که از نظر ما امکان سفر با چنین تیم ناقصی وجود ندارد.

او گفت‌: در اسامی اعلام شده از سوی سفارت آمریکا متاسفانه ویزایی برای مربی صادر نشده و اگر تیم می‌خواست با این شرایط و بدون حضور مربی در جام جهانی داخل سالن تیروکمان شرکت کند، مقدور نبود. ما یا باید تیم کاملی را راهی این رقابت‌ها می‌کردیم و یا اصلا از شرکت در این تورنمنت صرف نظر می‌کردیم.

شجاعی ادامه‌ داد: قرار بر این بود 16 نفر در قالب ورزشکار و مربی و سرپرست در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، اما شرایطی که برای ما اعلام کردند یک تیم ناقص و به صورت گزینشی بود.

وی در پایان افزود: به اعتقاد من با شرایط فعلی که زمان کافی برای اعزام تیم به آمریکا وجود ندارد در این تورنمنت حضور پیدا نکنیم بهتر است.

به گزارش جی پلاس؛ با وجود اعلام شجاعی مبنی بر صدور ویزا برای 5 نفر اما خبرهای رسیده حاکی از صدور ویزا برای هر 16 متقاضی اعلامی از سوی فدراسیون است و مسئولان در حال بررسی اعزام فوری تیم به آمریکا هستند. هرچند با این حال ابهام درخصوص علت اعزام 4 کماندار و 12 همراه به عنوان مربی، سرپرست و...، همچنان وجود دارد!

 

دیدگاه تان را بنویسید