جای خالی کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس چگونه پر می شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس کمال کامیابی نیا را به دلیل گرفتن کارت قرمز در دیدار مقابل تراکتورسازی برای حضور در دربی از دست داد و برانکو به دنبال گزینه های جایگزین او در ترکیب تیمش می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برترفوتبال تیم  پرسپولیس یکشنبه (24 بهمن ماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می رود.

یکی از نگرانی های بزرگ برانکو قبل از این دیدار غیبت کمال کامیابی نیا است. این بازیکن تاثیر گذار در دیدار مقابل تراکتور سازی کارت قرمز دریافت کرد و به دیدار حساس برابر استقلال نمی رسد.

برانکو برای پر کردن جای خالی این بازیکن 4 گزینه پیش رو دارد:

حالت نخست؛ اینکه از صادق محرمی جوان به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند. محرمی در ملوان سابقه بازی کردن در چنین پستی را دارد و همین باعث شده تا زمزمه های درباره احتمال حضور او در دربی به گوش برسد اما آیا این بازیکن جوان می تواند گزینه خوبی برای دربی بزرگ پایتخت باشد؟

حالت دوم؛ اینکه سرمربی پرسپولیس از محمد انصاری در پست هافبک دفاعی استفاده کند و حسین ماهینی را به عنوان زوج سید جلال در خط دفاعی به بازی گیرد و از رضاییان و احمد زاده در بال راست و چپ استفاده کند. احتمال دارد که برانکو با تغیری پست انصاری مخالف باشد چرا که او پیش از این بارها تاکید کرد که علاقه ای ندارد تا زوج خط دفاعی تیمش را به که اوج هماهنگی رسیده اند تغییر دهد.

حالت سوم؛ استفاده از حسین ماهینی به عنوان جانشین کامیابی نیا که در این حالت صادق محرمی بازهم به ترکیب اصلی برخواهد گشت.

و حالت چهارم که ریسک بسیار بالایی می خواهد و آن اینکه سرمربی سرخ پوشان پایتخت از شهاب کرمی خرید جدید خود در داربی بزرگ پایتخت رونمایی کند و او را در ترکیب اصلی قرار دهد. این حالت نیازمند این است که برانکو اعتقاد و اعتماد زیادی به کرمی داشته باشد و او را به میدان بفرستد.

 

دیدگاه تان را بنویسید