درگیری لیدر استقلال با عکاسان و پوشش جالب بازیکنان السد

هنگام ورود بازیکنان تیم السد به ورزشگاه آزادی، ژاوی از تعداد زیاد افرادی که برای عکس گرفتن دور او جمع شدند، کلافه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم السد قطر پیش از دیدار مقابل استقلال از ساعت 19:15 امشب (دوشنبه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی آغاز شد.

*هنگام ورود اتوبوس تیم السد به ورزشگاه، تعدادی از هواداران به سمت اتوبوس حامل بازیکنان این تیم هجوم بردند و خواستار گرفتن عکس یادگاری با ژاوی شدند که این موضوع باعث ناراحتی ژاوی شد.

*این تعداد از هواداران در حالی خودشان را به محل ورود بازیکنان تیم السد رسانده بودند که Afc تدابیر امنیتی برای عدم حضور آنها در نظر گرفته بود.

*یکی از لیدرهای تیم استقلال به عکاسانی که در محل تمرین تیم السد حاضر شده بود، اجازه عکاسی نمی‌داد. این موضوع باعث به وجود آمدن درگیری لفظی شدید میان یکی از عکاسان و آن لیدر شد.

*همانند تمرین استقلال، خبرنگاران فقط اجازه حضور در 15 دقیقه نخست تمرین را داشتند و سپس به بیرون از محوطه تمرین هدایت شدند.

*به دلیل سرمای زیاد هوا، اکثر بازیکنان تیم السد با کلاه و دستکش در تمرین حاضر شدند و پوشش جالبی داشتند.

*مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن ایرانی تیم السد در آغاز تمرین، به سوی خبرنگاران و عکاسان ایرانی آمد و برای لحظاتی با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

*تمرینات السد با دویدن دور زمین آغاز شد که رهبری این تمرینات را ژاوی برعهده داشت.

*دو تن از خبرنگاران تلویزیونی قطر اجازه مصاحبه با سرمربی تیم السد را پیدا کردند. این در حالی است که به بقیه خبرنگاران اجازه گفت‌وگو با سرمربیان و بازیکنان داده نشد.

دیدگاه تان را بنویسید