حساب ویژه قطری‌ها روی ژاوی و پورعلی‌گنجی

سایت عرب‌زبان کورا در تحلیلی به بررسی نقش کلیدی تجربه تیم السد قطر برای عبور از سد تیم استقلال تهران و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت کورا در آستانه دیدار تیم‌های استقلال تهران و السد قطر در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: دو تیم استقلال تهران و السد قطر با برخورداری از تاریخ مستقل و تجارب ارزشمند تلاش می‌کنند تا در این رویارویی به پیروزی برسند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند. برنده این دیدار به گروه A لیگ قهرمانان آسیا که در آن تیم‌های الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان حضور دارند راه می‌یابد.

سایت کورا در ادامه با اشاره به تک بازی بودن مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نوشت: دو تیم استقلال و السد در صورت خلق نتیجه تساوی باید در دو نیمه 15 دقیقه‌ای نیز بازی کنند و اگر این نتیجه همچنان بدون تغییر بماند ضربه‌های پنالتی تعیین‌کننده تیم برنده است.

این سایت عرب‌زبان سپس با حمایت از تیم السد قطر آورده است: تیم السد امید زیادی به نقش تجربه‌ خود در صعود دارد اما این کار سختی است، زیرا بازی در تهران برگزار می‌شود. مشکل بزرگ السد ورزشگاه آزادی و جمعیت انبوه و مشتاق در آن است. البته تیم السد تجربه بازی در ورزشگاه‌های بزرگ آسیایی را با کسب مقام اول لیگ قهرمانان و سومی باشگاه‌های جهان در سال 2011 میلادی دارد. صعود و موفقیت تیم السد بستگی به شرایط بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای همچون ژاوی هرناندز، مرتضی پورعلی‌گنجی و بغدا بونجاح دارد. همچنین سرمربی پرتغالی تیم السد روی  بازیکنانی بومی تیم  نظیر حسن الهیدوس، ابراهیم ماجد، خلفان ابراهیم، حمزه الصنهاجی، علی اسد و عبدالکریم حسن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید