درخواست دادستان اسپانیایی برای حبس مدافع اتلتیکو مادرید و نامزدش

دادستان پرونده درگیری فیزیکی مدافع فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و نامزدش برای این بازیکن ۲۰ ساله و نامزد وی تقاضای مجازات حبس کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ماجرای درگیری و ضرب و شتم متقابل لوکاس هرناندس و نامزدش آملیا لورنته که هفته گذشته در منزل این بازیکن فرانسوی در حومه مادرید رخ داد، سوژه داغ این روزهای رسانه‌های ورزشی اسپانیا بوده و اکنون که طرفین قصد دارند به غائله خاتمه دهند دادستان پرونده دست بردار نیست.

به گزارش نشریه آس، از آنجایی که هر دو طرف یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و مجروح کرده‌اند، شاکی محسوب می‌شوند و به این ترتیب وکلای آنها با یکدیگر توافق کرده بودند که دست از پیگیری شکایت‌شان بردارند اما داستان حاضر به مختومه اعلام کردن این پرونده نشده است، چون آن را موردی جدی از خشونت می‌داند که باید به آن رسیدگی شود.

به همین دلیل او برای دو طرف تقاضای مجازای حبس کرده است که مجازات مورد تقاضا برای بازیکن اتلتیکو مادرید سنگین‌تر از مجازات نامزدش است. دادستان دادگاه ماخادا اوندا (شهری در حومه مادرید) از قاضی پرونده برای لوکاس هرناندس 7 ماه و برای نامزد او 4 ماه حبس تقاضا کرده است. حتی اگر این مجازات از سوی قاضی تأیید شود هیچ یک از طرفین زندانی نخواهند شد چون طبق قوانین اسپانیا مجازات‌های حبس زیر دو سال در صورتی که مربوط به پرونده‌های جنایی نباشند، قابل تغییر به جریمه تقدی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید