سرمربی السد: استقلال از تیم‌های تاپ ایران نیست اما سیستم دارد

اسوالدو فریرا گفت: ما هجومی بازی می کنیم و تلاش می کنیم گل را همیشه در ابتدای بازی بزنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال، گفت: باعث افتخار من و تیمم است که در ایران هستیم. من برای اولین بار است به ایران آمده‌ام. بازی فردا برای من عادی نیست. همیشه عادت داشته‌ایم که بازی‌های پلی آف رفت و برگشت باشد. به هر دلیلی این بازی تک حذفی است و سخت به شمار می‌رود.

او ادامه داد: با این حال این قانون است و ما از آن تبعیت می‌کنیم. می‌دانیم بازی سختی است و با توجه به حضور تماشاگران بازی هیجان انگیزی خواهد بود. ما می‌دانیم شانس مجددی وجود ندارد. حریف را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم تیم قدرتمندی است. می‌دانیم در حال حاضر آنها از تیم‌های تاپ ایران نیستند ولی وقتی بازی‌های آنها را نگاه کنید، سیستم و کار فنی از آنها می‌بینید. بازهم تاکید می‌کنم که با اعتماد به نفس بالا بازی می‌کنیم. با شروع بازی، سرما حس نخواهد شد و با تماشاگران بازی گرم می‌شود. امیدوارم برای استقلال هم بازی سختی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر مصاف با استقلال را سخت می‌داند و از طرفی آیا تمام تیمش در ژاوی خلاصه می‌شود، عنوان کرد: درباره سوال اول باید بگویم که این دیدار تک حذفی است و می دانیم سخت است. با این حال می‌دانیم که تیم ما از لحاظ ذهنی و قلبی باید آماده باشد. یک تعادل در کارهای دفاعی و هجومی باید ایجاد کنیم. با این حال این بازی از لحاظ احساسی می‌تواند جنبه‌های بیشتری از تاکتیکی داشته باشد. اما درباره ژاوی باید بگویم که همه می دانند او چقدر بازیکن بزرگی است ولی ما بازیکنان خوب دیگری هم داریم که می توانند به ما کمک کنند که اسمشان را نمی‌آورم.

فریرا درباره سردی هوای تهران و تاثیر آن روی بازی، گفت: ما هجومی بازی می کنیم و تلاش می کنیم گل را همیشه در ابتدای بازی بزنیم ولی گاهی شرایط این اجازه را به ما نمی‌دهد. همانطور که گفتم به دلیل عوامل مختلف، بازی فردا متفاوت است با این حال استراتژی ما برای گلزنی یکسان است. این بازی با لیگ قطر قابل مقایسه نیست چون امتیازی نیست. ما به طور میانگین سه گل در لیگ قطر داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید