سینا عشوری: هنوز هم برای قهرمانی شانس داریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما هنوز هم برای قهرمانی شانس داریم. پرسپولیس دو بازی خیلی سخت پیش‌رو دارد و مطمئناً در ادامه امتیاز از دست می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سینا عشوری درباره شکست سنگین تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همه بازی را دیدند. فکر می‌کنم این دیدار در شرایط عادلانه‌ای برگزار نشد. اگر این بازی در یک شرایط عادلانه‌تر و بهتر برگزار می‌شد، نتیجه‌ای به غیر از این رقم می‌خورد. فقط می‌توانم بگویم که از این باخت متأسفم و از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره گل اول تیم پرسپولیس و اینکه بازیکنان تراکتورسازی اعتقاد داشتند، گل مهدی طارمی آفساید بوده است، گفت: من از تلویزیون بازی را می‌دیدیم. نمی‌توانم نظر قطعی در این مورد بدهم و بهتر است کارشناسان داوری درباره آن صحنه نظر بدهند. تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که شرمنده هواداران تراکتورسازی شدیم.

عشوری با اشاره به عقب ماندن تیمش از کورس قهرمانی، پس از شکست مقابل پرسپولیس، گفت: ما هنوز هم برای قهرمانی شانس داریم. پرسپولیس دو بازی خیلی سخت پیش‌رو دارد و مطمئناً در ادامه امتیاز از دست می‌دهد. از طرفی دیگر، پرسپولیس دربی را در پیش دارد. من مطمئنم که استقلال در دربی برنده می‌شود. اگر استقلال در دربی برنده شود و ما هم دیگر امتیاز از دست ندهیم، باز هم می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کند و تا پایان فصل به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخ‌پوشان تبریزی نیست، ادامه داد: تیم ما صددرصد شانس قهرمانی دارد و می‌تواند باز هم به صدر جدول برگردد. اگر در دیدارهای آینده بتوانیم همه امتیازات را به دست بیاوریم، شرایط‌مان بهتر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید