معینی: استقلال اگر بازی با السد و دربی را هم ببازد، منصوریان برکنار نمی شود

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:به نظر من هوادار استقلال باید در این شرایط کمک حال باشد و صبر و حوصله کند. متاسفانه یک عده نمی‌گذارند آب خوش از گلوی ما پایین برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود معینی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رادیو ایران درباره جوانگرایی که در چند هفته اخیر در استقلال رخ داده، گفت: فوتبال ایران در حال تغییر نسل است و فکر می‌کنم در همه تیم‌ها را مشاهده می‌کنید. یکسری جوان به تیم‌ها اضافه شدند و من اعتقاد دارم استفاده از جوان‌ها یک نوع ریسک محسوب می‌شود.

وی افزود: در نیم فصل اول سال گذشته یادم می‌آید پرسپولیس شرایط چندان خوبی نداشت اما هواداران و باشگاه از این تیم حمایت کردند و در نهایت هم پاسخ گرفتند. تیم آنها در نیم‌فصل دوم اوج گرفت و حتی تیم آنها تا آستانه قهرمانی هم رفت.

معینی درباره استقلال نیز گفت: به نظر من هوادار استقلال باید در این شرایط کمک حال باشد و صبر و حوصله کند. متاسفانه یک عده نمی‌گذارند آب خوش از گلوی ما پایین برود. این مشکلاتی که این روزها می‌بینید برای استقلال به وجود آمده مربوط به دوره‌های قبل است ولی تمام هجمه و فشارهایش به ما وارد می‌شود. شما کجای دنیا دیده‌اید که هوادار علیه اعضای هیأت مدیره شعار بدهند یا توهین کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه این روزها عده‌ای به دنبال تخریب یک زنجیره در استقلال هستند. آنها می‌خواهند مدیریت، هوادار و بازیکن را تخریب کنند و ما هم این موضوع را فهمیده‌ایم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که شرایط تیمی استقلال و منصوریان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: همانطور که گفتم تیم جوان شده و در این هفته‌ها هم خوب نتیجه گرفته اما اگر حتی السد و دربی را هم ببازیم صلاح نیست بخواهیم تا پایان فصل مربی عوض کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید