نابغه ۱۱ ساله لهستانی در باشگاه رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید اقدام به جذب یک نابغه ۱۱ ساله لهستانی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یک سایت لهستانی نوشته است: یاسک چاپلینسکی 11 ساله که هر روز در تیم نوجوانان پوگون اشچچین تمرین می‌کند به رئال مادرید اسپانیا فراخوانده شد تا تحول عظیمی در زندگی او رقم بخورد. او توسط استعدادیاب‌های باشگاه رئال مادرید کشف شد و از این پس تمرینات خود را در آکادمی این باشگاه اسپانیایی خواهد گذارند.

چاپلینسکی شرایط تمرینی بسیار خوبی را در شهر اشچچین دارد. خانواد‌ه‌اش زمین تمرینی کوچکی را در کنار خانه ساختند و یاسک تمام زمان خود را در آن می‌گذراند. این نابغه 11 ساله لهستانی از 7 سالگی فوتبال بازی می‌کند و در تمام این دوران با تشویق خانواده‌اش فقط در اندیشه فوتبال است.

سایت پولست اسپرت در ادامه این خبر نوشته است: نیمار مهاجم موردعلاقه یاسک چاپلینسکی است اما رئالی‌ها سریع‌‌تر از رقیب دیرینه دست به کار شدند تا یکی از بزرگترین ماجراهای زندگی یاسک چاپلینسکی در شهر مادرید آغاز شود.  یاسک همچنین بازی برادر بزرگترش را خیلی دوست دارد و او را یکی از الگوهای خود می‌داند.

مادر یاسک چاپلینسکی هم درباره پسرس گفت: یاسک انگیزه بسیار زیادی دارد و آماده ریاضیت سخت است. تمرین در هر زمانی حتی ساعت 7 صبح هم برای او جذاب است. پسرم از این کارش لذت می‌برد و در تمام سال‌های اخیر همین‌گونه بوده است.

منبع: تسنیم


 

دیدگاه تان را بنویسید