سعداوی: آینده متعلق به بازیکنان فولاد است

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: از عملکرد بختیار راضی هستیم. او در روند ما تأثیرگذار بوده و مطمئنم روند کیفی ما با حضور او و سایر بازیکنان هم بهتر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نعیم سعداوی پس از شکست تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر گفت: همان‌طور که شاهد بودید، بازی خیلی خوبی بود. خوشحالم همه عواملی که برای ارائه بازی خوب باید تلاش می‌کردند، کارشان را انجام دادند. تمام بازیکنانم نهایت تلاش خود را کردند و استحقاق حداقل یک امتیاز را داشتند.

وی در ادامه افزود: از این مسئله ناراحتم که پس از اتفاقات هفته گذشته، نفرات تیم ما بسیار خوب جمع شدند و حق گرفتن امتیاز را داشتند، اما به امتیاز نرسیدیم. با این وجود، قرار نیست تیمی که خوب بازی می‌‌کند، حتماً نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: آینده متعلق به بازیکنان فولاد است. میانگین سنی نیمکت ما در بازی امروز 18 سال بود. قبل از شروع بازی و موقع گرم کردن یکی از بازیکنان ما مصدومیت داشت و مجبور به تغییرات شدیم. در مجموع از تلاش بازیکنانم راضی هستم. در بازی با ذوب‌آهن روی صحنه کرنر گل خوردیم، در حالی که بازی دست ما بود. در این دیدار هم شاهد بودید ک بازی دست فولاد بود.

وی افزود: نکته جالب این است که ما خوب بازی می‌کنیم و موقعیت‌‌های زیادی به دست می‌آوریم. فرق ما با نیم‌فصل اول این است که از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم. البته قاعده این است که وقتی فوتبال خوبی ارائه بدهید، قطعاً با نتیجه هم همراه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص تغییرات در تیمش عنوان کرد: دلیل خاصی ندارد و تشخیص مربیان است که به یک جمع‌بندی در این زمینه برسند.

سعداوی در رابطه با عملکرد بختیار رحمانی گفت: درست است که بختیار با تأخیر به ما اضافه شد، اما از عملکرد او راضی هستیم. بختیار در روند ما تأثیرگذار بوده و مطمئنم روند کیفی ما با حضور او و سایر بازیکنان هم بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه درست است که فولاد بازی خوبی انجام می‌هد، اما به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند، گفت: قاعده فوتبال همین است. در مورد مسائل فنی مسئولیت با ما بوده و شانه خالی نکرده‌ایم. در مورد اتفاقات هفته گذشته صحبت و قضاوت را برعهده شما و مردم می‌گذاریم و ضرروت نمی‌بینم که بیشتر از این صحبت کنم. در هر صورت یک استراتژی مدنظر ما قرار داشت و اینکه تصمیم به جوان‌گرایی گرفتیم. در حال حاضر جوان‌ترین تیم را داریم. این بازیکنان نیازمند زمان هستند و یکی از بومی‌ترین تیم‌ها را فولاد دارد. مطمئن باشید که با این بازیکنان جوان روزهای خوبی در انتظار فولاد خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید