ویسی: مستحق شکست نبودیم

سرمربی سپاهان درباره شایعه جذب جپاروف، گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد. اگر چنین چیزی بود، مذاکره‌ای می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی پس شکست تیمش مقابل پیکان گفت: مستحق شکست در این بازی نبودیم. در نیمه اول گل بچه‌گانه‌ای خوردیم و اعتراض‌هایی هم به داوری داشتیم. می‌توانستم بازی را کنترل کنیم تا حداقل گل دوم را نخوریم، اما از روی پنالتی گل خوردیم.

وی افزود: وقتی بازی 3 بر صفر را 3 بر 2 می‌کنیم، یعنی استحقاق شکست را نداشتیم. به نظرم می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

سرمربی سپاهان در خصوص اعتراض به یکی از صحنه‌های نیمه اول که معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است، اظهار داشت: ما هنوز آن صحنه را ندیده‌ایم، اما خودم از ناظر داوری پرسیدم که به من گفت آن توپ گل شده بود. برگشت همان صحنه پنالتی برای پیکان شد و گل دوم را خوردیم. حتی پس از گل دوم، معتقدم رحمان احمدی باید اخراج می‌شد، چون توپ را بیرون محوطه جریمه با دست زده بود.

ویسی درباره شایعه جذب جپاروف، گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد. اگر چنین چیزی بود، مذاکره‌ای می‌شد. ما قراردادی با بازیکنی نبسته‌ایم. به روزبه چشمی هم گفته‌ایم که جای خالی در لیست‌مان داریم، اما با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته‌ایم. اگر بخواهیم، جای خالی برای جذب آندو، جپاروف و چشمی داریم و به این بازیکنان گفته‌ایم اگر بخواهند می‌توانند به سپاهان بیایند.

 

دیدگاه تان را بنویسید