برانکو: دربی بزرگ بازی با تراکتورسازی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی اصلی این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بازی مقابل تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو پس از پایان تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با تراکتورسازی گفت: بازی با تراکتورسازی دربی بزرگ است و دربی اصلی برای ما همین بازی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه امروز سالگرد پیروزی  3 بر 2 پرسپولیس در دربی تهران است، من این روز را به هواداران و بازیکنی که در آن مسابقه سه گل زد، تبریک می‌گویم.

برانکو با بیان اینکه بازیکنانش با آمادگی بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند، یادآور شد: باید مراقب باشیم که انگیزه بازیکنانم بیش از حد نشده و به نوعی کاذب نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با ابراز دلخوری از برخی رسانه‌ها تصریح کرد: متأسفانه برخی دوستان رسانه‌ای امانت‌داری نمی‌کنند و حرف‌های مرا به شکل دیگری انعکاس می‌دهند. من در مصاحبه روز گذشته خود گفتم که داوران حس‌شان این است که قضاوت خوبی داشته باشند، اما برخی رسانه‌ها از قولم نوشته بودند که داوران عملکرد خوبی ندارند.

وی درباره کیفیت بالای تمرینات تیمش نیز گفت: ما برای هر جلسه تمرین تیم‌مان برنامه متنوعی داریم. ما هر روز سعی می‌کنیم بهترین کار و هدف را در برنامه تمرینی خود داشته باشیم.

برانکو همچنین راجع به آخرین وضعیت سیدجلال حسینی خاطر نشان کرد: امروز دیدید که سیدجلال چقدر خوب پا به پای بازیکنان تمرین کرد و هیچ مشکلی ندارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت به تغییر زمان دیدار تیمش با تراکتورسازی اعتراض دارد یا نه، تصریح کرد: این تصمیمی بوده که سازمان لیگ اتخاذ کرده و ما نیز اعتراضی به این مسئله نداریم. طبق برنامه قبلی خودمان را برای دیدار با تراکتورسازی آماده خواهیم کرد. می‌خواهیم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم و بعد از آن هم دربی را پیش‌رو خواهیم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید