وین رونی از آرزوهایش می گوید

ستاره تیم فوتبال منچستر یوناتید گفت: دوست دارد بعد از پایان دوران فوتبالش مربی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد در دیدار مقابل تیم فوتبال استوک از اواسط نیمه دوم به زمین آمد و در وقت های اضافه این بازی توانست از روی یک ضربه آزاد، یونایتد را به گل تساوی برساند تا هم تیمش را از باخت نجات بدهد و هم رکورد بابی چارلتون را بشکند.

به این ترتیب رونی به رکورد ۲۵۰ گل در منچستریونایتد دست یافت و اکنون بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. این رکورد سال‌ها به نام «سر بابی چارلتون» بود. چارلتون که بین سال‌های ۱۹۵۶ میلادی تا ۱۹۷۳ در منچستریونایتد توپ می‌زد، موفق به زدن ۲۴۹ گل شده بود.

وین رونی درباره حضور در منچستریونایتد و برنامه او برای دوران بعد از بازنشستگی گفت: فوتبال همیشه در زندگی من بوده و خیلی سخت است که بخواهم زندگی‌ام را بدون فوتبال تجسم کنم. به همین خاطر دوست دارم بعد از بازنشستگی از فوتبال روی به مربیگری بیاورم و مربی شوم. نسل جدید بازیکنان پول زیادی به دست می‌آورند و دیگر نیازی به مربی شدن ندارند و سرگرم فوتبال هستند. برای بازیکنانی مثل من وقتی پا به سن می‌گذارند، به جنبه هایی از فوتبال توجه می کنند که پیشتر توجه نکردند. به همین خاطر حس می کنم به بلوغ کافی برای مربیگری رسیدم. برای همین دوست دارم مربی شوم.

منچستریونایتد فردا (یکشنبه) در حالی در جام حذفی برابر ویگان به میدان می‌روند که احتمالا رونی از ابتدا در ترکیب خواهد بود. 

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید