بیرالوند قهرمان لیگ جوانان و بزرگسالان شد

رضا بیرالوند وزنه‌بردار ملی پوش کشورمان توانست با مجموع ۳۷۶ کیلوگرم، قهرمان لیگ جوانان و بزرگسالان شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لیگ برتر وزنه برداری رده سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشورمان به صورت همزمان در سالن کوثر شهرک شهید فلاحی به میزبانی نیروی زمینی ارتش، امروز (پنجشنبه 7 بهمن) در دومین روز و دسته 94 کیلوگرم پیگیری شد. برهمین اساس رضا بیرالوند از تیم میزبان به قهرمانی لیگ جوانان و بزرگسالان دست پیدا کرد.

بیرالوند در حرکت یکضرب وزنه 167 کیلوگرم، دوضرب 209 کیلوگرم و با مجموع 376 کیلوگرم توانست در فینال لیگ جوانان و هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری به مقام نخست دست یابد. رحمان اورامه دیگر ملی پوش جوانان کشورمان در رده سنی جوانان از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با مجموع 317 کیلوگرم مقام دوم و سیدجلال قریشی وزنه‌بردار مناطق نفت خیز با مجموع 315 کیلوگرم مقام سوم را به دست آورد.

در لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان نیز پس از بیرالوند، سید ایوب موسوی وزنه بردار ملی پوش بزرگسالان کشورمان که در آخرین رکوردگیری تیم ملی با مجموع 375 کیلوگرم به کار خود پایان داده بود و با احتساب رکوردهایش در هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری، به مقام دوم دست یافت. امیر حقوقی وزنه بردار تیم ذوب آهن اصفهان با مجموع 368 کیلوگرم در جایگاه سومی قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری

دیدگاه تان را بنویسید