رونی: روزی که به منچستر آمدم هرگز تصور نمی‌کردم بهترین گلزن شوم

کاپیتان شیاطین سرخ گفت: این رکوردهای لعنتی واقعاً باارزش هستند. این اتفاق چیزی بود که هنگام پیوستنم به منچستریونایتد هرگز تصور نمی‌کردم رخ دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وین رونی شب گذشته (شنبه) با زدن گل تساوی یک بر یک منچستریونایتد در خانه استوک سیتی در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، شمار گل‌هایش در من‌یونایتد را به 250 رساند و به برترین گلزن در جمع شیاطین سرخ تبدیل شد.

رونی 31 ساله که با شکستن رکورد سربابی چارلتون حالا به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد قرار دارد، با گلی که زد باعث حفظ روند شکست ناپذیری تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو و رسیدن شمار بازی‌های بدون باخت آن به 13 بازی بود.

او که برای شکستن این رکورد مجبور شد 2 هفته صبر کند، گفت: مسلماً اکنون لحظه افتخارآمیزی است. کمی احساس عجیبی است چرا که قطعاً ما 3 امتیاز بازی را می‌‌خواستیم هرچند که موفق به کسب آن نشدیم. از طرف دیگر اما برای من لحظه غرورآمیزی رقم خورد چون به رکوردی رسیدم که یک افتخار بزرگ است. من مدتی طولانی است که در این باشگاه حضور دارم. مسلماً آن گل‌ها در طول سال‌های سال به این تعداد رسیده‌اند اما اینکه در نهایت توانستم رکورد را بشکنم، احساس فوق‌العاده‌ای دارد.

گلی که رونی به استوک‌سیتی زد از روی ضربه آزاد مستقیم بود و این ششمین باری بود که او این کار را انجام می‌داد.

رونی در این خصوص هم عنوان کرد: قبل از بازی ضربات آزاد را تمرین کردیم و می‌دانستیم که این ضربات می‌توانند مهم باشند. زمانی که فرصتش پیش آمد، به آندر ارِرا اشاره کردم که من دارم می‌روم که ضربه را بزنم. می‌خواستم مطمئن شوم که بازیکنان از سانترم استفاده می‌کنند و دروازه‌بان هم برای دور کردن توپ از دروازه‌اش بیرون خواهد آمد. به محض اینکه توپ را شوت کردم، فهمیدم که وارد دروازه خواهد شد.

رونی علاوه بر شکستن بابی چارلتون، رکورد آلن شیرر، مهاجم پیشین نیوکاسل و تیم ملی انگلیس برای زدن بیشتر گل خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر را هم شکست. حالا رونی با 88 گل زده بهترین گلزن بازی‌های خارج از خانه در لیگ برتر است. علاوه بر این گل‌های رونی در 546 بازی از سال 2004 تاکنون بوده است در حالی که چارلتون 249 گل خود را در 758 بازی در فاصله سال‌های 1956 تا 1973 به ثمر رسانده بود.

کاپیتان شیاطین سرخ افزود: رکوردهای لعنتی واقعاً باارزش هستند. این اتفاق چیزی بود که هنگام پیوستنم به منچستریونایتد هرگز تصور نمی‌کردم رخ دهد اما الان بسیار خوشحالم و احساس افتخار می‌کنم.تا الان دورانی فوق‌العاده و بسیار موفق در منچستریونایتد داشته‌ایم و هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید