جایگاه ما نشان دهنده تلاش ما در این فصل است

نعیم سعداوی: استفاده از امتیازات ویژه به فوتبال ما آسیب می زند

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: با پرسپولیسی بازی داریم که تا اینجا بهترین نتایج را گرفته اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که روز خوبی برای خوزستان رقم بزنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نعیم سعدوای در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، گفت: این بازی حساس نیست اما واقعیت این است که ما برنامه ویژه‌ای برای این بازی داریم. به بازیکنان گفتم که بدانند با تیم قابل احترامی بازی داریم که سالیان سال است در فوتبال ایران در قامت یک مدعی حضور دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس مربی بسیار خوب و با تجربه‌ای دارد و بازیکنان بسیار باکیفیتی هم در آن بازی می‌کنند. این تیم تا اینجا توانسته کارش را به خوبی در لیگ پیش ببرد اما ما هم فولاد هستیم و علیرغم اینکه اول فصل هنوز تیم‌مان کاملا شکل نگرفته بود در ورزشگاه آزادی و جلوی ۷۰ هزار تماشاگر پرسپولیس بازی خوبی برابر این تیم ارائه دادیم.

سعداوی افزود: اکنون روند رو به رشدی پیدا کرده‌ایم و بازیکنان‌مان به خود باوری لازم رسیده‌اند. آنها انگیزه و انرژی خوبی دارند و از هر جهت آماده‌اند که بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام دهند. فرق این بازی با دیدار رفت این است که این بار میزبان هستیم و از حمایت پرشور هواداران‌مان بهره‌مندیم.

سرمربی فولاد در ادامه گفت: مطئمئن باشید که شیران جوان فولاد اجازه نمی‌دهند که هر حریفی به حریم شان تعدی کند. تمام تلاش مان را می‌کنیم که فردا (چهارشنبه) روز فوتبالی خوبی برای خوزستان رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره انگیزه بازیکنانش برای دیدار برابر پرسپولیس گفت: خوشبختانه در این زمینه زمانی که شما با تیم‌های مطرح دیدار دارید خیلی نیاز نیست کار کنید. ما نیز در این زمینه تلاش می‌کنیم اما بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و لازم نیست هر بازی به آنها گوشزد کنیم. یک فاکتور ارزشمند دیگر که در بازی فردا برای ما اهمیت دارد آن است که از حمایت پرشور هواداران‌مان می‌توانیم کمک بگیریم.

وی درباره درصدی از جایگاه تماشاگران که به پرسپولیس ارائه می‌دهند نیز گفت: استفاده حق طبیعی ما که ۹۰ درصد ورزشگاه است چیز معمولی است و ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم. نیازی نیست درباره حق طبیعی که قبلا به تیم‌های میزبان ارائه شده پیشنهادی داده شود. امیدوارم هواداران‌مان نیز قبل از شروع بازی خود را به ورزشگاه برسانند زیرا شیران جوان فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

سعداوی درباره هدف فولاد در این فصل نیز گفت: جایگاه ما نشان دهنده تلاش ما در این فصل است اما هنوز اشباع نشده‌ایم و رویاهای زیادی داریم. امیدوارم تمام مسئولان و بازیکنان دست به دست هم بدهیم تا به اهداف خود برسیم. همچنین از مسئولان باشگاه فولاد نیز تشکر می‌کنم که نگاه خوبی به این تیم دارند و حتی به قهرمانی فولاد نیز می‌اندیشند و پیگیر کارهای این تیم نیز هستند اما باید قبول کنیم که این اتفاقات به یک باره نمی‌افتد اما فردا فوتبالی هجومی و تماشاگرپسند ارائه می‌دهیم که امیدوارم توام با کسب سه امتیاز باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره نقل و انتقالات این باشگاه در نیم فصل نیز گفت: ما همانند سایر تیم‌ها نیاز به تقویت داریم و این تفکر ما با بقیه تیم‌ها تفاوت ندارد. ما سه جای خالی داریم و جلسات متعددی نیز برگزار کردیم. ما ۱۵ نفر را در لیست خود جا داده‌ایم که با آنها در حال مذاکره هستیم. این را باید بدانید که چرخه جذب بازیکن در باشگاه فولاد تعریف شده است اما متاسفانه کند عمل می‌کنیم ولی امیدوارم بتوانیم در روزهای باقیمانده تیم خود را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: مربی بازیکنانی که نیاز دارد را درخواست می‌دهد و لیست اسامی را به مسئولان می‌دهد. باشگاه نیز اگر بازیکنان شرایطشان در چارچوب سیاست‌های باشگاه باشد اقدام می‌کنند. تا همین جای کار نیز ما دو بازی از نیم فصل دوم را از دست دادیم و امیدوارم اگر تقویتی در تیم شکل بگیرد زودتر این اتفاق بیفتد.

سعداوی در پایان اظهار کرد: می‌خواهم درباره چیزی صحبت کنم که بعد از دیدار با پرسپولیس بیشتر درباره آن توضیح خواهم داد اما این جمله را در خاطر داشته باشید که در فوتبال ما یک چیزهایی هستند که به این فوتبال آسیب می‌زنند و آن استفاده از امتیازات خاص و ویژه است. امیدوارم چنین اتفاقاتی از بین برود و تمام تیم‌ها در شرایطی برابر رقابت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید