ادینیو: از تمام تیم‌هایی که قرمز می‌پوشند خوشم می‌آید

مهاجم تراکتورسازی گفت: من شانسی برای بدست آوردن عنوان آقای گلی ندارم زیرا مصدومیتم باعث شد پنج الی ۶ بازی را از دست بدهم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لوسیانو ادینیو مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره‌ وضعیت این تیم اظهار کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی است. این تیم فردا با صنعت نفت آبادان دیدار دارد که این بازی بسیار برای ما مهم است.

وی درباره‌ی کسب عنوان "آقای گل" لیگ شانزدهم نیز گفت: من شانسی برای بدست آوردن این عنوان ندارم زیرا مصدومیتی دارم که باعث شده است پنج الی ۶ بازی را از دست بدهم. به نظر من بخت مهدی طارمی از پرسپولیس و ساسان انصاری از فولاد خوزستان برای آقای گل شدن در این فصل از سایر مهاجم‌ها بیشتر است.

آقای گل سابق لیگ برتر درباره‌ی پرسپولیس و پیشنهادهایی که سال‌های قبل از سرخپوشان تهرانی داشته است نیز تصریح کرد: پرسپولیس امسال تیم خوبی است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. من سال گذشته خیر اما دو یا سه فصل قبل از این تیم پیشنهاداتی داشتم. من پرسپولیس را دوست دارم و از تمام تیم‌هایی که قرمز می‌پوشند مانند تراکتورسازی و پرسپولیس خوشم می‌آید.

وی درباره ادامه حضورش در تراکتورسازی و حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من این فصل با تراکتورسازی قرارداد دارم اما در انتهای فصل قراردادم با این تیم به پایان می‌رسد. من در مورد آینده‌ام چیزی نمی‌دانم اما منتظر پیشنهاد تراکتورسازان برای ادامه همکاری در فصل بعد هستم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید