مرسدس آماده عقد قرارداد با پسر شوماخر

رئیس آکادمی فراری گفت: من نمی‌دانم که میک شوماخر برای آینده خود چه تصمیمی می‌گیرد ولی اگر بخواهد به فراری بیاید برای او فرش قرمز پهن می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «میک شوماخر»،‌ فرزند 17 ساله میشائیل شوماخر، راننده افسانه‌ای تیم فِراری که با این تیم به 7 قهرمانی مسابقات فرمول یک رسیده است در تیم «پریما» در مسابقات فرمول 3 مشغول فعالیت است.

عملکرد چشمگیر میک در مسابقات فرمول 3 باعث شده تا به طور همزمان مورد توجه 2 تیم بزرگ مرسدس و فراری قرار گیرد. مرسدس اعلام کرده که آماده عقد قرارداد با این راننده 17 ساله است و فراری گفته برای حضور میک شوماخر در آکادمی فراری، برای او فرش قرمز پهن خواهد کرد.

ماسیمو ریوولا، رئیس آکادمی فراری (FDA) به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: ما میک را تحت نظر و این شانس را داریم که امسال به خاطر حضور در تیم پریما به او نزدیک‌تر شویم. من نمی‌دانم که او برای آینده خود چه تصمیمی می‌گیرد ولی اگر بخواهد به فراری بیاید برای او فرش قرمز پهن می‌کنیم. شخصیت خارج از پیست میک نیز به نظر من قابل توجه است. من به پدر و مادر او به خاطر چنین فرزندی تبریک می‌گویم. میک با وجود اینکه فقط 17 سال دارد،‌ فشار سنگین رسانه‌ها را به خوبی تحمل می‌کند. 

میشائیل شوماخر پدر میک در سال 2013 در یک سانحه اسکی به کما رفت.

منبع:تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید