مورینیو: زلاتان به بازی با لیورپول می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد از آمادگی مهاجم سوئدی تیمش برای رویارویی با لیورپول می گوید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، زلاتان ابراهیموویچ در دیدار سه شنبه منچستر یونایتد برابر هال سیتی به دلیل بیماری غایب بود. زلاتان در این فصل ۱۸ گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده، و از مهره های تأثیرگذار شیاطین سرخ می باشد که غیبت او در بازی شب گذشته محسوس بود.

ژوزه مورینیو در آستانه بازی یکشنبه تیمش برابر لیورپول بسیار امیدوار است که مهاجم کهنه کار تیمش برای این دیدار کاملاً آماده باشد. مورینیو پس از پیروزی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه برابر هال سیتی، در نشست خبری حاضر شد. به گزارش اسکای اسپورت، مورینیو به خبرنگاران گفت:

زلاتان بیمار است، مشکل خاصی ندارد و به نظرم برای بازی روز یکشنبه آماده خواهد بود. البته حضور مارکوس روخو در این بازی هنوز مشخص نیست زیرا مصدومیت جزئی دارد.

 

آقای خاص در ادامه از آمادگی روحی مروان فلینی بسیار تمجید کرد. این ملی پوش بلژیکی بر خلاف زلاتان که بلافاصله پس از پیوستن به منچستر یونایتد مورد توجه و حمایت هواداران قرار داشت، کمتر با استقبال هواداران تیمش روبرو شده است. رابطه فلینی ۲۹ ساله با هواداران منچستر یونایتد زمانی بدتر شد که این بازیکن در دیدار با اورتون در ماه دسامبر یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. اما در دیدار شب گذشته برابر هال سیتی، فلینی که با یک ضربه سر زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند، پس از گلزنی به سمت مورینیو دوید و شادی گلش را با مربی تیمش جشن گرفت. مورینیو در پاسخ به این سئوال که آیا در هفته های اخیر به هافبک تیمش کمک کرده است یا نه، اظهار داشت:

بله کمک کرده ام، اصلاً به همین دلیل است که اینجا هستم. او از لحاظ روحی و روانی بسیار توانمند است و به خوبی توانست این شرایط دشوار را پشت سر بگذارد. فلینی حتی در بازی بعد از اورتون هم استرس و ترسی برای بازی کردن نداشت. او در دیدار برابر ریدینگ (شنبه گذشته در چارچوب جام حذفی انجام شد و با پیروزی ۴ بر صفر شیاطین سرخ به پایان رسید) عملکرد فوق العاده ای داشت. خود مروان فلینی می داند که او در تیم من بازیکنی بسیار مهم است.

 

در نیمه اول بازیکنان منچستر یونایتد فرصت های زیادی را از دست دادند و در گلزنی ناکام بودند، به همین علت صدای اعتراض عده زیادی از هواداران منچستر در اولدترافورد بلند شد. اعتراضات هواداران عکس العمل سرمربی این تیم را به دنبال داشت. مورینیو با ابراز نارضایتی از جو حاکم بر اولدترافورد در طول بازی، از هواداران تیمش خواست تا در دیدار روز یکشنبه برابر لیورپول با شور و هیجان فوق العاده به حمایت از تیم محبوب شان بپردازند. مورینیو درباره جو اولدترافورد در بازی با هال سیتی گفت:

بله بسیار نا امید شدم؛ همانگونه که انتظار آن را داشتم هال سیتی تیمی با سازماندهی دفاعی بسیار خوب بود و همین مسئله کار را برای ما دشوار ساخت. اما به نظرم ما هم کمی بدون برنامه بودیم که باعث شد شرایط بازی برای ما پیچیده تر شود. در نیمه اول نتوانستیم همه قابلیت و کیفیت مان را نشان دهیم. به نظرم در نیمه اول بازیکنان باید عملکرد بهتری ارائه می کردند، من هم باید تصمیمات بهتری می گرفتم، و البته هواداران تیم هم باید رفتار بهتری از خودشان نشان می داند. اما در نیمه دوم همه ما بهتر عمل کردیم. این بازی تمام شد؛ اما من به بازی روز یکشنبه فکر می کنم. در دیدار با لیورپول من باید بهتر تصمیم بگیرم و بهتر عمل کنم، بازیکنان هم باید بازی بهتری به نمایش بگذارند، و فضای اولدترافورد هم باید بهتر از این باشد.

مربی ۵۳ ساله منچستر یونایتد در پایان به تیم حریف هم اشاره کرد و گفت:

انتظار یک بازی دشوار را داشتم. انتظار نداشتم که در این بازی چهار یا پنج گل بزنیم؛ برای من پیروزی یک بر صفر همیشه نتیجه خوبی به حساب می آید، اما بدون شک زدن دو گل خیلی خوب بود. هنوز هم صعود ما به فینال قطعی نیست، اما گل دوم ما می تواند گل مهم و تعیین کننده ای باشد.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید