نعمتی‌نژاد: بازیکنان جدید نقاط ضعف ما را برطرف می‌کنند

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان جدید ما نفرات خوبی هستند و من مطمئنم نقاط ضعف‌مان را برطرف خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ابتدا درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت می‌گویم. ما در مقابل تراکتورسازی بازی سختی خواهیم داشت. این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران است و مربیان بسیار خوبی دارد، اما ما آنها را آنالیز و روی نقاط ضعف‌شان کار کرده‌ایم.

«هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و بچه‌ها کاملاً آماده هستند»، وی با بیان این جمله در مورد جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: ما آرش افشین را از استقلال و چند بازیکن دیگر را جذب کرده‌ایم. آنها بازیکنان خوبی هستند و من مطمئنم نقاط ضعف‌مان را برطرف خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: خوشبختانه تمام بازیکنان ما سرحال هستند و هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم.

وی با یادآوری مشکلات تیم استقلال خوزستان نیم‌فصل اول، خاطر نشان کرد: تمام بازیکنان استقلال مصمم هستند تا در نیم‌فصل دوم روند خوبی داشته باشیم.

نعمتی‌نژاد در ادامه گفت: خدا را شکر در نیم‌فصل دوم مشکلات‌مان کمتر شده است. با از دست دادن پورقاز، ابوالفضل علایی و عقیل کعبی به خوبی توانستند در تمرینات جای خالی او را پر کنند. این دو بازیکن قابلیت بازی کردن در دو جبهه را دارند.

وی در پایان تصریح کرد: از شورای شهر و استاندار محترم تشکر می‌کنم که تا حدودی مشکلات ما را حل کردند و ما را امیدوار کردند تا در نیم‌فصل دوم نماینده خوبی برای استان باشیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید