لیگ NBA

پیروزی وریرز با ۲۸ امتیاز کِری

تیم گلدن استیت وریرز با درخشش استیفن کری و کوین دورانت مقابل میامی هیت به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صبح امروز (چهار‌شنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم گلدن استیت وریرز با 24 امتیاز، 9 پاس گل و هشت ریباند استیفن کری مقابل میهمان خود میامی هیت در سالن اوراکل آره‌نا به پیروزی رسید. کوین دورانت هم 28 امتیاز دیگر برای وریرز به دست آورد تا تیمش برای پنجمین بار متوالی مقابل میامی به پیروزی برسد.

بعد از بازی از استیو کِر، سرمربی وریرز سؤال شد که اگر قهرمان لیگ شود - طبق سنت مرسوم - برای دیدن دانلد ترامپ به کاخ سفید می‌رود؟ سرمربی وریرز گفت: امیدوارم سال آینده مجبور شوم برای این موضوع تصمیم بگیرم. سؤال بعدی را بپرسید.

در دیگر بازی صبح امروز، تیم کلویلند کاوالیرز با اختلاف هشت امتیاز مغلوب میزبان خود یوتا جز در سالن «ویوینت اسمارت هوم» شد. لبران جیمز 29 امتیاز برای کلیولند در این بازی کسب کرد. این نهمین شکست کلیولند در لیگ بود. 

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

شیکاگو 99 - واشنگتن 101

آتلانتا 117 - بروکلین 97

بوستون 106 - تورونتو 114

شارلوت 114 - هیوستون 121

میلواکی 109 - سان آنتونیو 107

کلیولند 92 - یوتا 100

میامی 95 - گلدن استیت 107

پورتلند 108 - لیکرز 87

دیترویت 94 - ساکرامنتو 100

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، تورونتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های میامی و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و فینیکس و دالاس در انتهای جدول ایستاده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید