احتمال حضور تیم ملی پاراتکواندو در رقابت‌های قهرمانی آفریقا

رئیس انجمن پاراتکواندو با بیان اینکه برای تقویت کادر فنی تیم ملی خانلرخانی به عنوان سرمربی و مدانلو به عنوان مدیر فنی معرفی شده‌اند از احتمال حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آفریقا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسعود لشکری در این خصوص گفت: با توجه به اینکه پارالمپیک 20200 را در پیش داریم و نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌هاست، به منظور تقویت کادر فنی پیام خانلرخانی، مربی تیم ملی در مسابقات 2016 قهرمانی آسیا، به  عنوان سرمربی انتخاب شد. مدانلو هم که شناخت خوبی از تیم ملی دارد به عنوان مدیر فنی انتخاب شد تا با همدلی با یکدیگر به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: بهمن ماه طی فراخوانی از ورزشکاران برای حضور در تیم ملی دعوت می‌کنیم تا برابر تقویم فدراسیون جهانی بتوانیم در چند رویداد مهم شرکت کنیم که حضورمان در این رقابت‌ها این هفته مشخص می‌شود. تصمیم داریم در هر کلاس و وزن 2 نفر را دعوت کنیم. از طرفی درباره تعداد بازیکنان در مسابقات جهانی لندن نیز این هفته تصمیم گیری می‌شود.

رئیس انجمن پاراتکواندوی فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به رویدادهایی که تیم ملی در پیش دارد، گفت: رویدادهای قهرمانی آفریقا و اروپا، آیواز و مسابقات آسیایی رقابت‌هایی هستند که تیم ملی در پیش دارد و قرار است در آنها شرکت کنیم. اگر با حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آفریقا موافقت شود اردوها نیز قبل از سال جدید برگزار می‌شود، چون این مسابقات چهارم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

منبع: کمیته ملی پارالمپیک

دیدگاه تان را بنویسید