گزینه جدید دفاع پرسپولیس از آبادان می‌آید

علی عبدالله زاده گزینه جدید باشگاه پرسپولیس برای جذب در خط دفاعی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از مخالفت باشگاه های نفت تهران و سپاهان با جدایی ایگور پراهیچ و شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود با سایر باشگاه ها را برای جذب مدافع ادامه می دهد.

علی عبدالله زاده مدافع میانی صنعت نفت آبادان گزینه جدید باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن در خط دفاعی است . عبدالله زاده ۲۴ سال دارد و در ۱۴ مسابقه این فصل نفت برای طلایی پوشان به میدان رفته و بیشتر در سمت راست دفاع به بازی گرفته شده است.

مدیران باشگاه نفت به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده اند گزینه های مازاد خود برای معاوضه با این بازیکن را معرفی کنید تا سرمربی تیم درباره آن تصمیم گیری کند. باشگاه پرسپولیس یکی دو گزینه به نفت آبادان معرفی کرده و قرار است نفتی ها انتقال آن را بررسی کنند.

صنعت نفت برای نیم فصل رضا نورمحمدی را برای دفاع وسط و عزیز معبودی راست پا را برای دفاع کناری خریده است. نفتی ها از ابتدای فصل به دنبال جذب دفاع چپ بوده اند. با وجود حضور بغلانی در ترکیب اصلی، نورمحمدی هم به زردپوشان اضافه شده و رشید آلبی مدافع نیجریه‌ای هم در تیم ماندگار شده است.

از طرفی فرشاد فرجی هم به عنوان بازیکن زیر ۲۳ سال در تیم حضور دارد و احتمال خروج علی عبدالله زاده از این تیم را بیشتر می کند. به نظر می رسد گزینه مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای معاوضه محمد آرام طبع باشد که نیاز صنعت نفت به مدافع چپ را هم برطرف کند.

برای سمت چپ دفاع، باشگاه سپیدرود خواهان دریافت ۵۰۰ میلیون تومان برای صدور رضایت نامه شایان مصلح شده که با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد. باشگاه پرسپولیس در خوشبینانه ترین حالت حاضر به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان برای این خرید است چراکه به عنوان بازیکن فیکس روی مصلح حساب نمی کند و مدتی طول می کشد تا وی بتواند خود را وارد ترکیب اصلی کند و به این ترتیب باشگاه صبر می کند تا در انتهای فصل که این بازیکن آزاد شد او را جذب کند.

پرسپولیس جای خالی کافی در لیست خود ندارد و در صورتی که سپیدرودی ها از موضع خود کوتاه نیایند باشگاه پرسپولیس از خرید مصلح منصرف خواهد شد.

شهاب کرمی گزینه آلترناتیو باشگاه پرسپولیس بعد از عدم موفقیت در جذب علی کریمی برای هافبک دفاعی است که می‌گوید باشگاه پرسپولیس با او وارد مذاکره شده اما مسئولان پرسپولیس ادعا می کنند هیچ مذاکره ای نداشته ایم.

با توجه به این که لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد احتمال جذب یک یا دو بازیکن دیگر در پرسپولیس وجود دارد. یک مدافع، یک مهاجم و یک هافبک دفاعی نیازهای پرسپولیس هستند و در صورتی که پلی یانسکی از فهرست خارج شود امکان جذب مهاجم خارجی وجود دارد و احتمال جذب یک بازیکن زیر ۲۳ سال برای ذخیره کمال کامیابی نیا بیشتر می شود.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید