پوگبا: می‌خواهم بهترین بازیکن جهان شوم

ستاره فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید به دنبال این است که روزی بهترین بازیکن جهان شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نظر می‌رسد سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال جهان همچنان ادامه داشته باشد. این دو بازیکن در ۹ سال اخیر جایزه بهترین بازیکن سال جهان را بین خودشان تقسیم کرده‌اند. آخرین باری که یک بازیکن غیر از رونالدو و مسی بهترین بازیکن جهان شد، کاکا ستاره برزیلی بود که به این افتخار رسید و حالا پل پوگبا می گوید به دنبال این است که جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را به خود اختصاص دهد. 

پوگبا درباره این موضوع گفت: همیشه دوست داشته‌ام که نفر اول باشم و از اینکه بتوانم بهترین بازیکن سال جهان بشوم قطعا لذت خواهم برد. این یکی از اهداف مهم من است که بتوانم بهترین بازیکن سال شوم. برای امسال فکر کنم گریزمان شایسته است که به این افتخار برسد. او کار بزرگی در اتلتیکو مادرید انجام داد و در تیم ملی فرانسه هم درخشید و به نظرم شایسته عنوان بهترین بازیکن سال است. البته من فکر می‌کنم متوقف کردن مسی و رونالدو الان خیلی سخت باشد و بازیکنی که بخواهد این دو بازیکن را کنار بزند باید گل‌های زیادی به ثمر برساند. 

پل پوگبا که در بازی برابر ردینگ در جام حذفی غایب بود می‌تواند در بازی فرداشب برابر هال سیتی به میدان برود. مورینیو پیشتر عنوان کرده بود پوگبا در این بازی به میدان خواهد رفت.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید