خبر بد برای مدافع پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خیالش از ماندن محمد انصاری در این تیم راحت شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم هنگ فنگ چین که اخیرا خواهان جذب انصاری شد و حاضر بود برای این بازیکن پول میلیاردی به قرمزها بدهد، بی خیال خرید مدافع تیم ملی شد.

هنگ فنگ از دو ماه قبل خواهان جذب این بازیکن شد و حتی از طریق نماینده خود با باشگاه پرسپولیس در تهران وارد مذاکره شد. آنها ابتدا اعلام کردند 650 دلار برای جذب این بازیکن به پرسپولیس می دهند ولی بعد از مخالفت قرمزها، رقم پیشنهادی را تا یک میلیون و 200 هزار دلار بالا بردند که این مسئله باعث شد تا پرسپولیسی ها بسیار وسوسه شوند.

 انصاری هم اعلام کرد دوست دارد به این باشگاه برود و به نظر می رسید مذاکرات جدی پیش می رود ولی اختلاف مدیر برنامه انصاری با نماینده باشگاه چینی باعث شد تا این انتقال به تعویق و سپس لغو شود. روز گذشته بود که خبر رسید باشگاه چینی که خواهان جذب این بازیکن بوده، مدافع جدیدی جذب کرده است و دیگر انصاری را نمی خواهد.

این خبر خوبی برای انصاری نبود چراکه دوست داشت ترانسفر شود و پولی چند برابر پرسپولیس بگیرد. قرارداد این بازیکن در ایران 240 میلیون تومان است ولی انتقال به چین می توانست قراردادی میلیاردی برای او به ارمغان بیاورد. برانکو از شنیدن خبر عدم ترانسفر انصاری به چین بسیار خوشحال شد چراکه می گفت اگر این بازیکن را از دست دهد، شدیدا به مشکل می خورند.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید