آذربایجان شرقی قهرمان تنیس با ویلچر کشور شد

هفدهمین دوره رقابت‌های تنیس با ویلچر قهرمانی کشور با قرار گرفتن تیم آذربایجان شرقی بر سکوی نخست پایان یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ، امیر حسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر درباره این مسابقات گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور از روز دوشنبه، 13 دی ماه آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد. در مجموع 34 بازی در بخش مسابقات تیمی و 26 بازی در بخش مسابقات انفرادی انجام شد و در این دوره از مسابقات شاهد افزایش سطح فنی و نزدیک شدن رقابت‌ها بودیم.

وی افزود: در پایان این مسابقات و در بخش تیمی، آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی نایب قهرمان شد و عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های تهران و قم رسید.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر ادامه داد: در بخش انفرادی حسین ممی‌پور از آذربایجان شرقی اول شد، مهدی طیبی از آذربایجان شرقی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک به قاسم احسانی و محسن جلالی از خراسان رضوی رسید.

ابراهیمی عنوان کرد: داریوش یاغی زهی از سیستان و بلوچستان به عنوان پرتلاش ترین بازیکن مسابقات، مهدی جباری از آذربایجان شرقی به عنوان فنی‌ترین بازیکن و مهدی عموزاده از آذربایجان شرقی به عنوان بازیکن برتر امید، کاپ دریافت کردند.

وی در پایان گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات ظهر امروز در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور جمعی مسئولین فدراسیون و انجمن تنیس با ویلچر، معاونت قهرمانی و ورزشکاران و تیم‌های حاضر برگزار شد و شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار شهید گمنام، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

منبع: روابط عمومی ورزش‌های جانبازان و معلولین

 

دیدگاه تان را بنویسید