زیدان: عصبانیت خامس را درک می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال رئال‌ مادرید شایعاتی که درباره آینده ستاره‌های سرشناس تیم او وجود دارد را کم اهمیت دانست و شک و شبهاتی که درباره برخی از بازیکنانش وجود دارد را برطرف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  زین‌الدین زیدان حرف و حدیث‌هایی که اخیراً درباره انتقال جدایی از بازیکنان رئال مادرید از جمله خامس رودریگس، په‌په و آلوارو موراتا شکل گرفته است را بی‌مورد دانست.

او که تیمش فردا شب (چهارشنبه از ساعت 23:45 به وقت تهران) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا میزبان سویا خواهد بود، اول از همه درباره آینده خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی تیمش صحبت کرد، کسی که چندی پیش (بعد از فینال جام باشگاه‌های جهان که در آن به میدان نرفت) گفت که به فکر ترک رئال افتاده، چون به اندازه کافی به او فرصت بازی داده نمی‌شود.

زیدان گفت: خامس بازیکنان رئال مادرید است و برای من یک مهره مهم. من با خامس مشکلی ندارم و رابطه‌ام با او مانند دیگر بازیکنان تیم است چون همه آنها برایم مهم هستند و ما در کنار هم قرار است کار کنیم. درک می‌کنم که بازی نکردن در فینال جام باشگاه‌های جهان سخت است و می‌‌تواند به آسانی یک بازیکن را خشمگین کند. من درک می‌کنم تحمل چنین چیزی دشوار است اما آن اتفاق به تاریخ پیوسته است و ما حالا می‌خواهیم به چیزهایی که در انتظارمان است، نگاه کنیم.

سرمربی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا با خامس صحبتی داشته است، عنوان کرد: بله ما با هم حرف زده‌ایم. من به او گفتم که بازیکن رئال مادرید است و او هم گفت که مایل است اینجا بماند. او در بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کند. من می‌خواهم او اینجا بماند و چیزی بیشتر از این برای گفتن درباره این موضوع نیست. ما به کارمان ادامه می‌دهیم و این مهمترین چیز است.

زیزو در ادامه به موضوع آینده په‌په، مدافع میانی پرتغالی تیمش که فصل آخر قراردادش را سپری می‌کند و ظاهراً باشگاه تمایلی به تمدید این قرارداد ندارد، اشاره کرد. او اظهار داشت: په‌په هم بازیکن ما است، یک بازیکن مهم که 10 سال اینجا کنار ما بوده و تاریخ‌سازی کرده است. من به صحبت درباره آینده او علاقه ندارم. چیزی که برایم اهمیت دارد کاری است او از الان تا آخر فصل در کنار ما انجام خواهد داد.

زیدان در پایان شایعه تمایل بازگشت آلوارو موراتا به بازگشت به یوونتوس به دلیل نیمکت‌نشینی‌های متوالی در نیم فصل نخست را تکذیب کرد. او تأکید کرد: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد. آلوارو اینجا خیلی خوشحال است. اینجا خانه اوست و دارد کارش را هم به خوبی انجام می‌دهد. او صد درصد حامی برنامه باشگاه است. چیزی که مردم در خارج از باشگاه می‌گویند، برای من واقعاً اهمیتی ندارد. من فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحبت داشته باشد اما شما باید از آنهایی که این خبر را منتشر کرده‌اند، بپرسید.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید