بازی درون تیمی استقلال برنده نداشت

در جریان فوتبال درون تیمی بازیکنان استقلال، تیم آبی مقابل تیم زرد به نتیجه تساوی دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازیکنان استقلال از ساعت 15:15 دقیقه در جریان یک فوتبال درون تیمی در دو گروه زرد و آبی به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. 

* برای تیم زرد مهدی رحمتی، مگویان، رابسون، امین حاج محمدی، میعاد یزدانی، امید نورافکن، فرشید باقری، یعقوب کریمی، مجتبی حق‌دوست، علی قربانی و میلاد زکی‌پور به میدان رفتند.

* برای تیم آبی سید حسین حسینی، پادوانی، عظیم گوک، علیرضا سیار، مجید حسینی، میثم مجیدی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و جابر انصاری به میدان رفتند.

* منصوریان در ابتدای مسابقه به بازیکنان اعلام کرد این بازی کاملاً جدی است و براساس قوانین فوتبال برگزار می‌شود و قوانین آفساید، اخراج و کارت زرد در آن وجود دارد به طوریکه اگر کمک داورها اعلام آفساید کردند آنها فکر کنند این اتفاق در بازی رسمی افتاده و انگار رضا سخندان و علیرضا فغانی در حال قضاوت هستند.

* محمد خرمگاه نقش داور وسط و علی چینی و مصطفوی نقش داوران لب خط را ایفا کردند.

* در جریان بازی میثم مجیدی یک بار به علی چینی در مورد اعلام آفساید اعتراض کرد که با تذکر چینی که داور کنار بود، مواجه شد.

* در پایان نیمه اول جابر انصاری مصدوم شد و به بازی ادامه نداد تا یک بازیکن به عنوان نفر مشترک در هنگامی که یک تیم صاحب توپ است برای هر دو تیم ایفای نقش کند.

* منصوریان با حضور در کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* سرمای شدید هوا باعث شد منصوریان در بین دو نیمه به رختکن برود و یک کاپشن به تن کند.

* گل‌های  تیم آبی را جابر انصاری و بختیار رحمانی وارد دروازه تیم زرد کردند. گل‌های تیم زرد را مگویان و فرشید باقری به ثمر رساندند.

 

دیدگاه تان را بنویسید