اتفاق عجیب در فوتبال عربستان

کاپیتان تیم الهلال عربستان به دلیل توهین به داور بازی نیمه نهایی جام ولیعهد این کشور و دریافت کارت قرمز پس از پایان این دیدار باید منتظر مجازات سختی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سلمان الفرج، کاپیتان تیم الهلال عربستان پس از پایان بازی شب گذشته (دوشنبه) برابر النصر در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ولیعهد عربستان به سمت ترکی الخضیر حمله‌ور شد و از الفاظ ناپسندی استفاده کرد.

سایت عرب زبان اخبار با انتشار این خبر نوشته است: کلمات به کار برده شده توسط سلمان الفرج خطاب به ترکی الخضیر و ارسال گزارش این داور به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان جریمه و محرومیت سنگینی را برای این بازیکن به همراه خواهد داشت. کاپیتان الهلال در دقیقه 32 بازی برابر النصر روی احمد الفریدی مرتکب خطای پنالتی شده بود و از داور کارت زرد گرفت.

سلمان الفرج پس از پایان بازی نیز که با شکست 2 بر صفر الهلال برابر النصر به پایان رسید ترکی الخضیر، داور عربستانی را مورد شدیدترین حملات لفظی قرار داد و در اتفاقی عجیب این داور با نشان دادن کارت قرمز به او حکم اخراجش را صادر کرد.

تیم الهلال عربستان با تیم های پرسپولیس و الریان قطر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم چهارم این گروه در مرحله پلی آف مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید