تصمیم رئال مادرید برای جانشینی په په

خسوس وایخو در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ به رئال مادرید بازخواهد گشت و در ترکیب تیم زیدان باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باتوجه به اینکه جدایی په په از جمع مادریدی ها تاحدودی قطعی شده است (قرارداد او تا پایان فصل اعتبار دارد و برای تمدید آن به توافق نرسیده اند)، حفره ای در دفاع مرکزی تیم زیدان به وجود خواهد آمد و سرمربی فرانسوی عملکرد وایخو در بوندس لیگا به همراه آینتراخت را تحت نظر داشته و تصمیم گرفته که وی بازیکن مورد نظر برای پر کردن جای خالی په په خواهد بود.

رئال مادرید در حال حاضر برای هر مسابقه ای که وایخو انجام می دهد یک نفر را به ورزشگاه می فرستد تا بازی او را زیر نظر داشته باشد و تاکنون گزارش ها بی عیب و نقص بوده اند. او تاکنون از ۱۸ بازی فصل آینتراخت در ۱۶ بازی به میدان رفته است. ۱۴۷۲ دقیقه بازی کرده (۹۱% از کل بازی های ممکن) و به رهبر خط دفاعی آینتراخت بدل شده و همراه با این تیم در رده چهارم جدول ایستاده اند. کواچ، سرمربی وایخو در تمجید از وی می گوید:

دیوانه کننده است، هرگز بازیکنی مثل او ندیده ام. او همه چیز را خیلی شفاف می بیند، او ۱۹ سال دارد و انگار یک بازیکن ۳۰ ساله است.

رئال مادرید در سال ۲۰۱۵ برای خرید وایخو ۶ میلیون یورو هزینه کرد و قراردادی ۶ ساله با او به امضا رساند. او دو سال به صورت قرضی در تیم های ساراگوسا و آینتراخت بازی کرده و رئال مادرید حالا تصمیم گرفته که زمان حضور او در ترکیب اصلی تیم زیدان فرا رسیده است. وایخو در ۴ ژانویه ۲۰۱۷، ۲۰ ساله خواهد شد.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید