لمپارد: منتظر ارائه پیشنهاد چلسی هستم

فرانک لمپارد عنوان کرد حاضر است همین الان با قراردادی 5 ساله به چلسی بیاید و برای این تیم فوتبال بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرانک لمپارد از زمان جدایی از نیویورک سیتی تاکنون بدون تیم بوده و هفته گذشته با حضور در تمرین چلسی با هم‌تیمی‌های سابقش روبه‌رو شد و به تمرین پرداخت تا آمادگی خودش را حفظ کند. با وجود آنکه خیلی‌ها انتظار داشتند لمپارد نیز مثل جرارد خداحافظی خودش را از فوتبال اعلام کند اما اسطوره تیم آبی‌پوش شهر لندن می‌گوید قصد خداحافظی ندارد و حتی منتظر دریافت پیشنهاد 5 ساله برای فوتبال بازی کردن است. 

او درباره این موضوع گفت: من هنوز منتظر دریافت پیشنهاد 5 ساله از چلسی هستم. درست است که الان 38 سال سن دارم اما توانایی بازی کردن دارم. از حضور در چلسی و دیدار با هم‌تیمی‌های سابق و دوستانم خیلی خوشحال شدم. دیدن جان تری برایم خیلی لذت بخش بود. امیدوارم که پیشنهاد بازی برای چلسی را دریافت کنم. البته هر پستی که چلسی بخواهد حاضرم در این باشگاه فعالیت کنم چرا که چلسی باشگاه بزرگی برای من محسوب می‌شود و همیشه در قلب من جا دارد و وقتی در این باشگاه هستم احساس آرامش می‌کنم.

او در پایان گفت: این درست نیست که از الان بخواهیم چلسی را قهرمان لیگ برتر بدانیم. به نظر من 4-5 تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند که چهره این تیم‌ها مشخص شده و شاید پایان ماه فوریه یا مارچ بتوانیم خیلی راحت‌تر درباره قهرمان این فصل لیگ برتر صحبت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید