سنگربان آلمانی بارسلونا اعتراف کرد دلیل اصلی شکست تیمش برابر سلتاویگو بوده و به همین خاطر بسیار ناراحت است. جی پلاس، بارسلونا در هفته هفتم رقابت های لالیگا در خانه سلتاویگو به میدان رفت و مانند فصل قبل تن به شکست داد. شاگردان لوییس انریکه این بار هم چهار گل دریافت کردند با این تفاوت که فصل قبل با نتیجه چهار بر یک باختند اما در بازی شب گذشته با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کردند.

مارک آندره تراشتگن نیز شب تلخی را پشت سر گذاشت و یکی از دلایل اصلی شکست تیمش بود. او روی گل نخست و چهارم مقصر اصلی بود. تراشتگن بعد از بازی گفت: اگر آن اشتباه‌ها را مرتکب نمی شدم، بارسلونا شکست نمی خورد. مسئول این شکست هستم و به همین خاطر بسیار ناراحتم.

او ادامه داد: هم‌چنان‌که همه پیش بینی کردند، بازی بسیار سختی برای ما بود. در نیمه نخست بد بازی کردیم و سه بار دروازه‌مان باز شد اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و برای جبران نتیجه تلاش کردیم. شب تلخی را پشت سر گذاشتم. می خواستم مثل همیشه در امر بازیسازی شرکت کنم اما این بار محاسبات من درست از آب درنیامند. متاسفم که باعث شکست تیمم شدم.

تراشتگن در پایان سخنانش نیز گفت: قبول دارم ضعیف کار کردم و باعث شدم بارسلونا این بازی را واگذار کند. از هم تیمی هایم که تلاش زیادی کردند تشکر می کنم. به اشتباهم اعتراف می کنم اما باید این بازی را فراموش و به آینده فکر کنیم. دیگر فرصت فکر کردن به این بازی را نداریم. با وجود این شکست باید سرمان را بالا بگیریم.

بارسلونا با این شکست، به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید