نتایج فوتبال اروپا

رئال مادرید برد؛ یوونتوس متوقف شد

یوونتوس در سری آ متوقف شد و رئال مادرید در لالیگا به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دیدارهای سی‌و‌دومین هفته از سری A ایتالیا، در ورزشگاه المپیک تورین، تیم‌های تورینو و یوونتوس در دربی موسوم به «دلاموله» به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. یوونتوس رده سومی با قبول این تساوی که چهاردهمین بازی بدون بردش در فصل جاری سری A بود، 63 امتیازی شد.

 

رئال مادرید سی‌و‌یکمین بازی خود در فصل جاری لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش داد. در این بازی که در خانه تیم مایورکا برگزار شد، میهمان مادریدی موفق شد میزبان خود را با تک گل دقیقه 48 اورلین شوامنی شکست دهد.

بیست‌و‌چهارمین پیروزی این فصل کهکشانی‌ها این تیم را 78 امتیازی کرد. این پیروزی همچنین روحیه شاگردان کارلو آنچلوتی را برای دو بازی مهم پیش رو تقویت کرد. یکی از این بازی‌ها چهارشنبه شب در خانه منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و دیگری ال‌کلاسیکو است که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

 

در  هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه ویتالیتی میهمان بورنموث بود که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.بورنموث در ابتدا توسط سولانکه در دقیقه 16 به گل رسید ولی برونو فرناندش توانست در دقیقه 31 نتیجه را جبران کند.تنها 5 دقیقه پس از گل یونایتد، بورنموث توسط جاستین کلایورت به گل رسید و دوباره پیش افتاد. در دقیقه 65 برونو فرناندش از روی نقطه پنالتی گل دوم یونایتد را به ثمر رساند تا تیمش حداقل یک امتیاز را بدست آورد.منچستر یونایتد با 50 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید