کلوپ: از ایتالیا فقط غذاهایش را می‌شناسم!

کلوپ در نشست خبری قبل از بازی با آتالانتا صحبت های جالبی انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  لیورپول فردا شب در آنفیلد میزبان آتالانتاست. بازی از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا برگزار می‌شود و قرمزها می‌خواهند در زمین خود کار را تمام کنند و با خیالی آسوده به بازی برگشت برسند که البته کار ساده‌ای نیست.

لیورپول بعد از تساوی در اولدترافورد و از دست دادن صدر لیگ برتر، فردا هر طور شده برد می‌خواهد.

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت مصدومان تیم گفت: «ما هنوز باید شرایط ترنت الکساندر-آرنولد، آلیسون بکر، دیوگو ژوتا، استفان بایتیچ را ارزیابی کنیم. اینکه می‌توانند در تمرینات گروهی حاضر شوند یا خیر. عجله‌ای نداریم ولی آنها دیروز خیلی خوب به نظر می‌رسیدند. شرایط استفان کمی متفاوت است، زیرا او برای مدت طولانی‌تری بیرون بود. ممکن است منطقی باشد که به او یک بازی در زیر تیم 21 ساله‌ها بدهیم. آلیسون نیز در راه بازگشت است. آنها اکنون بازگشته‌اند. در تمرینات شرایطشان بهتر مشخص خواهد شد.»

لیگ اروپا، تنها جامی که نبرده‌اید: «این برای من یک هدف شخصی نیست. ما آن فینال 2016 را به برنده سریالی مسابقات (سویا) باختیم، اما این شروعی برای خیلی چیزهای دیگر بود. از لحظه‌ای که شانس حضور در لیگ اروپا را پیدا کردیم، بی‌تاب بودیم که این کار را انجام دهیم. ما لیورپول هستیم و می‌خواهیم در این رقابت‌ها قهرمان شویم.»

کلوپ در مورد آتالانتا گفت: «ما باید در بهترین فرم خود باشیم تا به دور بعدی راه پیدا کنیم. ما از الان به فینال یا چیزی شبیه به این فکر نمی‌کنیم. تمرکز فقط روی همین بازی است.»

کلوپ در مورد اعتراض هواداران به قیمت بلیت‌ها و نبودن پرچم در جایگاه کاپ (این جایگاه در جنوب غربی ورزشگاه آنفیلد قرار دارد و جایگاه یکی از پرشورترین هواداران دنیاست) گفت: «من قطعا نگرانی‌ها را درک می‌کنم. از دیدگاه من کاری ریسکی است. واضح است که ما می‌خواهیم آنفیلد برای همه در دسترس باشد و می‌دانم هوادارانی که در استادیوم هستند از کجا می‌آیند. بین دو سوت اول و پایان ما فقط باید لیورپول باشیم و مطمئنم مسئولان و هواداران راهی برای این موضوع پیدا می‌کنند.»

کلوپ در مورد آلیسون بکر گفت: «او تا الان 7-8 هفته دور از مسابقات بوده و هنوز به تمرینات کامل گروهی برنگشته است.»

بازگشت بازیکنان قدیمی: «ما به همه بازیکنان نیاز خواهیم داشت. ما همیشه به کیفیت بیشتر در زمین نیاز داریم زیرا تقریباً باید همه بازی‌ها را ببریم.»

برنامه شلوغ بازی‌های لیورپول: «ما به آن عادت کرده‌ایم. این ریتم دیگر برای ما یک ریتم عادی است. تمرینات طولانی نیست و ما زمان زیادی برای تمرین نداریم.»

یورگن کلوپ در مورد بازیکنان هلندی خود گفت: «سه بازیکن هلندی بزرگ دارم. ویرژیل فصل هیجان انگیزی را سپری می‌کند. در یک فرم خوب است و امیدوارم همین‌طور بماند. کودی بسیار مهم است، به میدان می‌رود و خوب بازی می‌کند. او دوباره مسیر درست قرار دارد. رایان گراونبرخ هم استعداد باورنکردنی دارد. من فکر می‌کنم او در باشگاه مناسبی برای فوتبالش است.»

ادامه بحث با روزنامه‌نگار هلندی: «من به عنوان یک آلمانی در مورد هلندی‌ها به طور کلی صحبت کنم؟ این خوب است. دستیار اول من هلندی است. مربی دروازه‌بانان من هلندی است. من با هلندی‌ها مشکلی ندارم. فکر می‌کردم مصاحبه خوب نبود. همین.»

رؤیای مربیگری در سری آ؟ «تنها چیزی که از ایتالیایی می‌دانم، غذای ایتالیایی است. در حال حاضر من برای شغل بعدی به عنوان یک مربی برنامه‌ریزی نمی‌کنم. یک سال دیگر از من بپرسید، اما اکنون هیچ برنامه‌ای ندارم.»

کلوپ در مورد ادعای پپ گواردیولا که گفته بود بازی با آتالانتا مانند "دندانپزشکی رفتن" است، گفت: «بازی مقابل ما هم می‌تواند مانند رفتن به دندانپزشکی باشد. آنها تغییر کرده‌اند (نسبت به آخرین بازی لیورپول با آتالانتا) اما سرمربی تیم عوض نشده و نحوه بازی آنها کاملاً ثابت است. ما انتظار یک حریف فوق العاده سازمان یافته و باتجربه را داریم. برای هر دو تیم این یک بازی سخت خواهد بود.»

کلوپ در مورد دوران طولانی حضور در لیورپول گفت: «وقتی مربیگری یک تیم را بر عهده می‌گیرید، باید باشگاه را در وضعیت بهتری نسبت به زمانی که به آنجا آمدید، ترک کنید. ما سعی کردیم این کار را با ایجاد ذهنیت و فرهنگ خاصی در داخل باشگاه انجام بدهیم و جدا از کار سرمربی، نتیجه آن کاملا مشخص است

 

 

دیدگاه تان را بنویسید