جی پلاس،

پروژه خندوانه فدراسیونِ تاج برای مردم!

فدراسیون فوتبال برای هتل فوتبال در آکادمی ملی افتتاحیه ای با حضور وزیر ورزش برگزار کرد و مشخص نیست این اتفاق ساده چه نیازی به چنین مراسمی دارد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شبنم روحی: چند روز پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع سالانه فدراسیون از 4 اتفاق کاملا معمولی برای فوتبال ایران صحبت و آن ها را دلیلی برخنده و شادی مردم عنوان کرد. پیروزی تیم ملی نوجوانان مقابل برزیل در جام جهانی، برد تیم ملی مقابل ولز در جام جهانی، برد مقابل ژاپن در جام ملت‌ها و سومی تیم ملی ساحلی در جام جهانی چهار پیروزی بود که تاج از آن ها نام برد. 

سومی جام جهانی برای ساحلی بازان قطعا اتفاق بزرگی است اما سوال اینجاست که سه پیروزی که در نهایت منجر به کسب افتخار یا تاریخ سازی برای تیم های ملی نشد چطور می تواند عاملی برای موفقیت فدراسیون و البته افتخار رئیس برای شادی مردم باشد؟!

البته تلاش های فدراسیونِ تاج برای آوردن خنده روی لب مردم تمامی ندارد و آن ها برای افتتاح یک هتل، مراسمی با حضور وزیر ورزش و سرمربی تیم ملی برگزار کردند! کسی نمی داند در فوتبالی که همسایه اش بدون تشریفات خاص مسئولانش و فقط با آتش بازی و حضور تماشاگران از ورزشگاه مدرن خود رونمایی می کند چرا باید برای یک هتل معمولی مسئولان ورزش، سرمربیان تیم های ملی و رسانه های ورزشی را گرد هم آورند و با آب و تاب هم از آن سخن بگویند؟! این هتل هم به همت شهرداری تهران ساخته شده است!

به نظر می رسد روند شاد کردن مردم از سوی مهدی تاج و فدراسیونش همچنان ادامه دارد و احتمالا بعد از جذابیت کاذب افتتاح یک هتل، این پروژه ادامه دارد. 

دیدگاه تان را بنویسید