جی پلاس،

هاشمی نسب؛ این قسمت: تمسخر رسانه!

هاشمی نسب تحریم نشست خبری او بعد از دربی توسط خبرنگاران را به تمسخر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شبنم روحی: مهدی هاشمی نسب بدون شک جزو جنجالی ترین چهره های فوتبال ایران است که پیوستنش از پرسپولیس به استقلال هنوز هم سوژه کری هواداران آبی پوش برای رقیب است. او که خودش هنوز هم در همان حال و هوای زمان این انتقال است قبل و بعد از دربی 103 بازهم حاشیه ساز شد و جی پلاس در گزارشی با عنوان "فوتبال فقط کُری نیست آقای هاشمی نسب" این موضوع را بررسی کرد اما متاسفانه رفتارهای عجیب مربی استقلال قبل از بازی با هوادار هم ادامه داشت.

طبق روال هفته های اخیر جواد نکونام به عنوان نفر اول کادرفنی استقلال پا به نشست خبری نگذاشت و بازهم هاشمی نسب پاسخگوی خبرنگاران بود.

در این نشست هاشمی نسب تحریم نشست او بعد از دربی 103 توسط رسانه های ورزشی به خاطر غیبت های مکرر نکونام را به سخره گرفت! 

او در این باره به یکی از خبرنگاران گفت: من جواب سوال را نمی‌دهم چون تحریم هستم و عذرخواهی می‌کنم. به هر حال در این دو شب هم نخوابیدم و استرس داشتم چون شما من را تحریم کرده بودید. جا دارد از شما تشکر کنم.

اینکه هاشمی نسب علاقه ای ندارد در نشست های خبری رفتار یک مربی حرفه ای را به نمایش بگذارد موضوعی است که باید توسط مسئولان سازمان لیگ و جواد نکونام مورد بررسی قرار بگیرد اما او اجازه این را ندارد که تصمیم درست رسانه ها را به خاطر جایگاه خود مسخره کند!

جایگاه هاشمی نسب به عنوان پیشکسوت هر باشگاه و مربی هر تیمی قابل احترام است اما رسانه حق دارد زمانی که سرمربی تیم هفته های متوالی دوست ندارد پاسخگوی آن ها باشد، علاقه ای به سوال از مربی تیم هم نداشته باشند. اینکه هاشمی نسب به این خاطر که سرمربی یکی از بزرگترین باشگاه های ایران است بخواهد خبرنگاران و جایگاه شغلی آن ها و تصمیمی که گرفته اند را زیر سوال ببرد و با کنایه نشان دهد رفتارشان برای او بی اهمیت بوده بی اخلاقی است و بهتر است او به جای اظهارنظر درباره این موارد به فکر مسائل فنی تیمش باشد تا جنگ زرگری در باشگاه بزرگ استقلال راه نیفتد!

 

دیدگاه تان را بنویسید