میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

رئیس جدید فدراسیون والیبال با رای اعضای مجمع انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ میلاد تقوی با کسب 61 رای از مجموع 67 رای ماخوذه، برای 4 سال به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال انتخاب شد. تقوی پیش از این، مسئولیت دبیری فدراسیون والیبال را برعهده داشت.

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت ۱۰ صبح شنبه به ریاست سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضای مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد. مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و احمد نامنی سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز از حاضرین در این مجمع بودند. محمدرضا داورزنی رئیس پیشین فدراسیون نیز به عنوان عضو فدراسیون جهانی والیبال در مجمع حضور داشت.

پنج نفر شامل محمود افشاردوست،‌ پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی، نامزدهای تایید صلاحیت شده بودند که در این میان، منصوری در مجمع حاضر نشد و اکبری و منظمی هم از کاندیداتوری انصراف دادند تا رقابت نهایی بین تقوی و افشاردوست شکل بگیرد و درنهایت هم میلاد تقوی پیروز این انتخابات شود.

تقوی پس از این که توانست اعتماد اعضای مجمع برای ریاست در فدراسیون والیبال را کسب کند گفت: از حسن اعتماد اعضای مجمع به من تشکر می‌کنم. امروز یک تعهد شروع شد که تا پایان چهار سال برای والیبال کار کنیم. امیدوارم در این چهار سال همه در کنار هم باشیم و اهداف فدراسیون والیبال را پیش ببریم.

همچنین در ادامه مجمع، رأی‌گیری برای معرفی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هم صورت گرفت و نفرات زیر به‌عنوان عضو جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند:

وحید مرادی با کسب 59 رأی به‌عنوان نایب رئیس اول
فریبا محمدیان با کسب 57 رأی به‌عنوان نایب رئیس دوم
مهدی اسلامی با کسب 64 رأی به‌عنوان خزانه‌دار

پدیده بلوری‌زاده و منوچهر پورحسن نیز به‌عنوان نامزد پست کارشناس خبره در هیئت رئیسه مطرح بودند که به ترتیب 20 و 22 رأی کسب کردند و نتوانستند وارد هیئت رئیسه شوند.

دیدگاه تان را بنویسید