جی پلاس

فدراسیون فوتبال و پست های رنگارنگ؛ خروجی این همه حکم چیست آقای تاج؟!

رئیس فدراسیون فوتبال در حالی یک حکم جدید برای مجید جلالی صادر کرد که مشخص نیست خروجی این همه مشاور برای این مجموعه چیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس فدراسیون فوتبال در جدیدترین حکم صادره، مجید جلالی را با حفظ سمت (مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال کشور) به‌عنوان رئیس کمیته فنی و مشاور خود منصوب کرد.

این اتفاق در حالی است که هنوز مشخص نیست در بخش توسعه و پیشرفت فوتبال، چه اتفاقی زیر نظر جلالی افتاده که او با حفظ سمت، به پست های دیگر هم رسیده است؛ بدون تعارف فوتبال ایران در تمامی بخش های پایه و بزرگسالان، امکانات و زیر ساخت و سطح کیفی لیگ برتر، خروجی خاصی ندارد و برآیند همه این ها در عملکرد تیم های ملی فوتبال مشخص است. در جام ملت های آسیا هم عملکرد شاگردان قلعه نویی به عنوان ویترین فوتبال ایران گویای همه چیز بود و همه منتظر بودند رئیس فدراسیون یا اطرافیانش که هر روز یک حکم جدید می گیرند، درباره این عملکرد توضیح دهند اما نه تنها توضیحی داده نشد که اتفاقا مربیان تیم ملی با فرافکنی های عجیب، حسابی از عملکرد تیم ملی دفاع هم کردند.

علاوه بر این ها، فوتبال ایران در دو سال اخیر عملا در مسیر سقوط روز افزون بوده و نه تنها از نظر زیر ساهت ها و امکانات فیزیکی افت شدیدی داشته، که از نظر بازیکن سازی، معرفی پدیده های جدید، کیفیت لیگ برتر و... هم فروغ چندانی نداشته اما هیچ کس به فکر چاره برای این موارد نیست اما رئیس فدراسیون فوتبال هر روز یک حکم جدید صادر می کند و دقیقا مشخص نیست خروجی و برآیند این حکم ها چیست؟

 

دیدگاه تان را بنویسید