جام حذفی فوتبال ایران

محرم مچ نکونام را خواباند/ مس استقلال را حذف کرد

مس رفسنجان با هدایت نویدکیا دست به کار بزرگی زد و استقلال را از دور مسابقات جام حذفی خارج کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس به مصاف استقلال رفت و با 2 گل به پیروزی رسید تا شگفتی بزرگی را خلق کرده باشد. محبی در نیمه اول و منتظر محمد در نیمه دوم برای شاگردان نویدکیا گلزنی کردند.

استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی.

مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری،  منتظر محمد، سعید واسعی، محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده

در دقیقه 9 بازی روی یک کار ایستگاهی استقلال صاحب پنالتی شد. حامد لک در خروج بی احتیاطی کرد و روی مهاجم آبی ها خراب شد تا داور اعلام پنالتی کند. این پنالتی در غیاب پنالتی زن اصلی یعنی یامگا، توسط حردانی زده شد اما لک اشتباه خودش را جبران کرد و پنالتی را گرفت.

در دقیقه 24، کار تیمی مسی ها نتیجه داد. نفوذ از جناح راست و یک و دو با پاس کات بک زیبای واسعی به محبی همراه شد تا میزبان پیش بیفتد.

در نیمه دوم استقلال تلاش زیادی کرد که گل مساوی را بزند، اما این مس بود که توسط منتظر محمد به گل دوم رسید. بازیکن استقلال که به شکل قرضی برای مس رفسنجان بازی می کند در دقیقه 67 در وضعیت تک به تک با ضربه چیپ دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد و البته خوشحالی گل هم انجام نداد.

در دقیقه 86 استقلال توسط سیلوا به گل رسید اما داور خطای مهاجم روی لک را اعلام کرد و این گل مردود شد.

در دقیقه 90 حامد لک در وضعیت تک به تک ناجی تیمش شد و اجازه نداد محمدی برای شاگردان نکونام گلزنی کند.

در سوی مقابل مس رفسنجان در وقت های تلف شده می توانست گل سوم را بزند اما محبی در دبل کردن ناکام بود و حسینی تک به تک او را سیو کرد.

محبی در دقیقه 93 یه فرصت خوب گلزنی دیگر نیز داشت که باز هم حسینی دروازه اش را نجات داد.

ضربه سر بلانکو در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده با اختلاف نسبتا کم از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

شوت محکم محمدی از فاصله خیلی دور موقعیت دیگر استقلالی ها بود که البته ضربه اش با برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

برنامه جام حذفی

سپاهان- شمس آذر قزوین ساعت 17:30

پرسپولیس- نفت و گاز گچساران ساعت 20

 

دیدگاه تان را بنویسید