لو در بایرن؟ نه فقط ملی!

یواخیم لو علاقه ای به مربیگری در رده باشگاهی ندارد و همچنان اولویتش تیم های ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یواخیم لوو تایید کرد که علاقه‌ای به مربیگری در بایرن مونیخ ندارد و در مقابل همچنان به مربیگری‌ در رده ملی فکر می‌کند. وی تایید کرده که علاقه‌ای به مربیگری در بایرن مونیخ ندارد و این باشگاه هم تمایلی به آغاز همکاری با این مربی به عنوان جانشین توماس توخل ندارد.

لوو که مدتی از دید رسانه‌ها دور بود مصاحبه‌ای با نشریه بیلد انجام داده و تایید کرد که به مربیگری در بایرن فکر نمی‌کند.

او در مصاحبه با والتر اشتراتن، معاون بیلد، گفت: "من از فوتبال بازنشسته نشده‌ام و فقط زمانی کاری انجام می‌دهم که صد در صد به آن اعتقاد داشته باشم. و این پیشنهاد هنوز روی میز قرار نگرفته است. در حال حاضر جام جهانی 2026 برای من یک هدف است. برگزاری بازی‌ها در آمریکا، کانادا و مکزیک. من آن را هیجان انگیز می‌دانم. این را می‌دانم که پس از مسابقات آفریقا یا آسیا یا شاید پس از مسابقات قهرمانی اروپا، برخی فدراسیون‌ها شاید دوباره به دنبال مربیان ملی در دسترس خواهند بود. من واقعاً از تابستان به بعد آماده این کار هستم و سپس گزینه‌های موجود را بررسی خواهم کرد."

او درمورد اینکه چرا خودش را یک گزینه مناسب برای بایرن مونیخ نمی‌داند، گفت: "احتمالا دلایل مختلفی وجود دارد. احتمالاً بایرن علاقه‌ای به من به عنوان مربی ندارد و من هم به بایرن مونیخ علاقه‌ای ندارم. مدت زیادی است که اینجا در آلمان مربی تیم ملی بوده‌ام و همیشه گفته‌ام که پست مربیگری اینجا در آلمان برای من مطرح نیست. چون 17 سال است که در این کشور سفر کرده‌ام، در انواع استادیوم‌ها بوده‌ام و آن‌ها را می‌شناسم البته باشگاه‌ها نیز بسیار خوب هستند. پس این الان برای من انگیزه مناسبی نیست."

 

دیدگاه تان را بنویسید