جی پلاس

حمایت عجیب از رفتار غیرحرفه ای یزدانی؛ بازی بد چه طور است آقای دانشگر؟!

مدافع سپاهان اصفهان به شکلی عجیب از رفتار غیرحرفه ای هم تیمی خود حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان در حالی به مصاف الهلال رفت که بازی خوب تیم مورایس و به ثمر رساندن یک گل از سوی آن ها، باعث شد تا زردپوشان به کام بک در این بازی امیدوار باشند.

درست در شرایطی که سپاهان بازی را در اختیار داشت، اخراج سیاوش یزدانی و حرکت عجیب او، باعث شد تا بازی از دست سپاهان در بیاید. یزدانی که در سال های اخیر بارها با رفتار غیرحرفه ای برای تیم هایش حاشیه ساز شده، این بار هم در حین ترک زمین برای رقیب کری خواند و این در حالی بود که سپاهان همچنان از الهلال عقب بود. در ادامه هم الهلال موفق شد سه گل به ثمر برساند تا زردپوشان با یک شکست سنگین از آسیا حذف شوند.

اتفاق عجیب تر اما، حمایت محمد دانشگر از یزدانی است. دانشگر بعد از بازی با انتشار متنی در صفحه خود با عکسی از همان حرکت زشت یزدانی، برای او نوشته:« بهترین، حال کردم با بازیت»! مشخص نیست متر و معیار دانشگر برای بازی خوب چه بوده که از مدافعی که با اخراج و رفتار عجیب، باعث حذف تیمش شده اینگونه تمجید می کند. این در حالی است که خود محمد دانشگر در دیدار رفت با اشتباه و اخراج، کار دست تیمش داد و باعث شکست خانگی سپاهان شد و در ادامه در بازی برگشت هم که این تیم شانس خوبی برای کام بک داشت، این بار یزدانی کمر تیمش را شکست تا آن ها به دلیل این اشتباهات فردی با آسیا وداع کنند. رفتارهایی که مشخص نیست چه زمانی درست خواهند شد اما هر چه که هست، نشان می دهد اشتباهات ناشیانه و رفتارهای غیرحرفه ای بازیکنان چگونه می تواند کمر یک تیم آماده را بشکند.

IMG_20240223_100133_232

دیدگاه تان را بنویسید