جی پلاس؛

ابهام جدید در ماجرای مذاکرات طارمی و اینتر!

نحوه مذاکره مهدی طارمی برای انتقال به تیم اینتر به یک پرسش بزرگ تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، انتشار خبری مبنی بر مذاکره طارمی با ایجنت ها برای پیوستن به اینتر در طول برگزاری مسابقات و شب بازی با قطر در روزنامه گل باعث تعجب و ایجاد انتقاداتی شد.

این گزارش با واکنش محسن معتمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران مواجه شد. معتمدکیا در توییتی نوشت: برخلاف برخی مطالب، پیش از نخستین بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قرارداد مهدی طارمی با باشگاه اینترمیلان نهایی شد و مذاکره او با باشگاه ایتالیایی شب قبل از دیدار با قطر صحت ندارد.

 حالا اما انتشار یک اظهارنظر از سوی مدیر ورزشی باشگاه اینتر، مجددا ماجرای انتقال پر سر صدای طارمی از پورتو به جمع نراتزوری را بر سر زبان ها انداخت. جوزپه ماروتا در خصوص آخرین وضعیت انتقال بازیکنان جدید به اینتر گفت:  ما در حال کار روی قرارداد های طارمی و زیلینسکی هستیم و به دنبال این خواهیم بود تا در صورتی که همه برنامه ها به خوبی پیش روند در زمان مناسب خرید های خود را اعلام کنیم.

این سخن نشان می دهد که ظاهرا کار انتقال طارمی به اینتر پیش از جام ملت ها تمام نشده بوده و هنوز هم این امر به شکل نهایی به پایان نرسیده و باشگاه اینتر در حال کار روی جزئیات این قرارداد است.

با تمامی این بحث ها و اظهارنظرها و فارغ از این که طارمی پیش از جام ملت ها کار انتقال خود به اینتر را تمام کرده و یا این که در طول جام بخشی از تمرکز و حواسش را معطوف به این قضیه کرده، باید این انتقال را در تابستان پیش رو قطعی دانست.

دیدگاه تان را بنویسید