محبی: امیدوارم دست پُر به ایران برگردیم

گلزن ایران مقابل ژاپن ابراز امیدواری کرد که ایران با دست پر به کشور برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد محبی بعد از برتری دو بر یک ایران برابر ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم. هر دو تیم در سطح فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. بازی سختی بود سطح بازی از آسیا فراتر بود. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. مردم ایران هم خیلی ما را دعا کردند و از همه آنها ممنونم. امیدوارم دست پر به کشور برگردیم و باعث سربلندی ایران شویم.

وی افزود: به هر تیمی که روبه‌روی ما قرار می‌گیرد احترام می‌گذارم. شما به این اشاره کردید که ما در جام ملت‌های آسیا تا به حال ژاپن را شکست نداده بودیم اما تا به حال به این موضوع فکر نکرده بودم. ما تمرکزمان را روی پنل تاکتیکی خودمان گذاشتیم و سعی می‌کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امروز یکی از بهترین بازی‌های تاریخ ایران را انجام دادیم. مهدی طارمی دیشب نیم ساعت با من صحبت کرد و کمک کرد امروز بدون استرس با تمرکز بالا بازی کنم و فشار بازی روی من تاثیر نگذارد.  امروز جای مرتضی پورعلی‌گنجی، صادق محرمی و مجید حسینی خالی بود. این برد از یکدلی و اتحاد تیم ملی به دست آمد.

وی در ادامه گفت: از کادر فنی تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کردند. روزهای سختی را پست سر گذاشتند. بعد از بازی با سوریه تیم کادر پزشکی هم خیلی زحمت کشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید