سرمربی امارات: ایران یکی از قوی ترین های آسیاست

پائولو بنتو امیدوار است تیمش مقابل یکی از قدرت های برتر آسیا دست پر از زمین خارج شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ایران اظهار کرد: بازی قبلی مقابل فلسطین برای ما سخت بود. به خصوص زمانی که با یک بازیکن کمتر مقابل آن‌ها بازی کردیم. ما آماده بازی با ایران هستیم. ایران تیم خوبی است و قوی ترین تیم گروه است. آن‌ها یکی از قوی ترین تیم‌های آسیا هستند. برای کسب امتیاز بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. همانطور که قبلا گفتم ایران تیم خیلی خوبی است و ما آن‌ها را خوب می‌شناسیم.

او ادامه داد: شانس داشتیم سه بار در چهار سال گذشته با آن‌ها بازی کنیم. ایران ترکیبی از بازیکنان خوب و باتجربه است. آن‌ها مدت زیادی با هم بازی می‌کنند و تغییرات زیادی در این تیم ایجاد نشده است. ما نیاز داریم بازی خوبی از جنبه‌های مقابل این تیم انجام دهیم. باید برای کسب یک نتیجه خوب بجنگیم و سخت کوش باشیم. باید بازی را از مسیر دیگری کنترل کنیم و برای کسب سه امتیاز بجنگیم.

بنتو درباره انتظارات مردم امارات از تیم ملی این کشور گفت: من فقط می‌توانم انتظارات خودم را مدیریت کنم. زمانی که با بازیکنانم صحبت می‌کنم انتظار دارم بازی به بازی پیش بروند. من نمی‌توانم انتظار هواداران که قهرمانی در جام ملت‌ها است را کنترل کنم. مگر چند بار قهرمان این رقابت‌ها شده اند؟ هیچوقت. به هر حال این انتظار آن‌هاست اما انتظار من صعود از گروه و رقابت‌ کردن در همه بازی‌ها و گام به گام جلو رفتن است.

عبدالله رمضان، بازیکن تیم ملی فوتبال امارات، در نشست خبری قبل از بازی گفت: ایران تیم بسیار بزرگی است و از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام به شمار می‌آید. بازی سختی پیش رو داریم و امیدواریم که به امید خدا نتیجه مثبتی را به دست آوریم.

او ادامه داد: شک نکنید که برابر یک تیم بزرگ بازی داریم.‌ ما به خود اطمینان داریم و به دنبال نتیجه‌ای مثبت در این بازی هستیم تا راهی مرحله حذفی شویم. بدون شک برای این بازی آماده خواهیم شد و با نهایت آمادگی به مصاف ایران می‌رویم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید