انتقام سنگین اتلتیکومادرید از رئال در جام حذفی

اتلتیکو مادرید با پیروزی پرگل مقابل رئال به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین و مهمترین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا، بامداد امروز (جمعه) در ورزشگاه متروپولیتانو میان دو تیم همشهری، اتلتیکو و رئال مادرید برگزار شد که این بازی را اتلتیکومادرید با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان رساند.

ساموئل لینو در دقیقه 39 گل نخست را برای روخی‌بلانکو به ثمر رساند، اما هم‌تیمی‌اش یان اوبلاک با گشودن دروازه خودی در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه اول، باعث شد دو تیم مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم، آلوارو موراتا در دقیقه 57 بار دیگر اتلتیکو را پیش انداخت، اما این بار خوسلو با گلزنی برای رئال مادرید در دقیقه 82 مجدداً نتیجه را به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافه برود و در آنجا بود که تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه دو بار دیگر در دقایق 100 توسط آنتوان گریزمان و رودریگو ریکلمه در دقیقه 119 دروازه رقیب همشهری را باز کرد و به این ترتیب سومین دربی فصل را به سود خود به پایان رساند.

همچنین اتلتیکومادرید با این نتیجه انتقام شکست 5 بر 3 چهارشنبه هفته گذشته در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را از شاگردان کارلو آنچلوتی گرفت و برای دومین بار در فصل جاری فاتح دربی مادرید شد.

با صعود اتلتیکومادرید، پرونده مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل‌ری بسته شد و تیم‌های این مرحله که شامل بارسلونا، اتلتیکومادرید، سویا، اتلتیک بیلبائو، مایورکا، سلتاویگو، سوسیه‌داد و جیرونا می‌شوند، پس از قرعه‌کشی رقبای بعدی خود را خواهند شناخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید