مورینیو در کمین نیمکت تیم ملی پرتغال

به نظر می رسد سرمربی اخراجی رم، نیمکت تیم ملی کشورش را هدف گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرانک لبوف، ستاره سابق چلسی، ادعا کرده است که می‌داند آخرین آرزوی دوران حرفه‌ای ژوزه مورینیو هدایت تیم ملی پرتغال است. مورینیو روز سه‌شنبه از رم اخراج شد و ساعاتی بعد کاپیتان سابق تیم، دانیله ده‌روسی جایگزین او شد. سرمربی پرتغالی روز سه‌شنبه با چشمانی اشک‌آلود زمین تمرین رم را ترک کرد و پیام خداحافظی احساسی‌ای را به زبان ایتالیایی برای هواداران ارسال کرد: "عرق، خون، اشک، شادی، غم، عشق، برادران، تاریخ، قلب، ابدیت." او پیش از اخراج هم از ارتباط خاص خود با باشگاه رم و هوادارانش حرف زده بود.

این ششمین اخراج این سرمربی 60 ساله بود و هیچ مقصد مشخصی برای سرمربی سابق تیم‌های بزرگ چلسی، منچستریونایتد و رئال مادرید وجود ندارد.

با این حال، لبوف در مصاحبه با ESPN، ادعا کرده است که خود آقای خاص به او گفته است که می‌خواهد در حرفه خود به جایی جدید و ناشناخته برود: "مورینیو پیش من اعتراف کرد که آخرین کاری که دوست دارد در دوران مربیگری‌اش انجام دهد این است که به تیم ملی پرتغال برسد. من فکر می‌کنم این هدف حالای او خواهد بود.

در حال حاضر با حضور روبرتو [مارتینز] این امر مشکل است، اما من واقعاً فکر می‌کنم که او می‌تواند صبور باشد و ببیند که در طول یورو اوضاع چطور پیش می‌رود و سپس اگر فرصتی داشته باشد، ممکن است به آن صندلی در پرتغال برسد."

مورینیو هرگز در سطح ملی مربیگری نکرده است ولی شاید یک فاجعه برای پرتغال در یورو تابستانی بتواند در را برای او باز کند تا هدایت تیم ملی خود را بر عهده بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید