جی پلاس

دستاویزی به نام توطئه داخلی!

شیطنت از داخل برای تغییر تصمیم دو گزینه سرمربی گری تیم ملی والیبال بازهم ذهنیت "توهم توطئه" را پررنگ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال به داستان هزارویک شب تبدیل شده که هر یکشنبه همه به امید خروج نام سرمربی تیم ملی، منتظر پایان جلسه کمیته فنی هستند اما در نهایت هیچ خبری نمی شود!

از اواسط مهر که بهروز عطایی از میانه های رقابت های انتخابی المپیک از سرمربی گری تیم ملی انصراف داد اسامی مختلفی برای جانشینی او اعلام شد. به گفته محمود افشاردوست سخنگوی کمیته فنی 15 گزینه اولیه برای سرمربی گری تیم ملی درنظر گرفته شد که در نهایت روی 4 گزینه به جمع بندی رسیده شده است.

ورزش ایران با امروز و فردای انتخاب سرمربی بیگانه نیست اما موضوع مهم دیگر در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال آخرین نتیجه اعلامی از سوی کمیته فنی است.

افشاردوست گفت: با توجه به اینکه دو گزینه از چهار گزینه مورد نظر و مورد تائید، براساس آخرین مذاکرات صورت گرفته در روز گذشته برای حضور در ایران به دلایلی به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف دادند، فدراسیون والیبال با توجه به حساسیت موضوع و فرصت زمانی تا پایان مسابقات باشگاهی با دقت بیشتر و فکر کردن به گزینه ها دیگر و با کیفیت‌تر، با چند مربی تراز اول جهان وارد مذاکره شود و این نفرات در کمیته فنی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرند تا به دور از هر گونه شتابزدگی و خارج از هر گونه جریان‌های وابسته در فضای مجازی که موجب تغییر در روند مذاکرات شود، در کمال دقت ضمن برگزاری جلسات هفتگی با گزینه‌های جدید مطرح شده مذاکرات انجام شود.

اینکه آیا فرصت کافی برای انتخاب سرمربی وجود دارد یا خیر محل بحث نیست صحبت از شایعه ای است که بعد از صحبت های سخنگوی کمیته منتشر شده و آن اینکه عده ای از داخل باعث شدند نظر این گزینه ها تغییر کند و نه بگویند!

توطئه داخلی یکی از دستاویزهای مورد توجه فدراسیون های و حتی مدیران عامل باشگاه ها برای کاهش هجمه ها و البته ایجاد رضایت در مخاطبان در صورت انتخاب گزینه دیگر است. در واقع این دلیل که "فدراسیون در حال توافق و امضای قرارداد بود اما برخی توطئه کردند و نگذاشتند فلان سرمربی به ایران بیاید پس ما مجبور شدیم یک گزینه دم دستی را انتخاب کنیم" موضوع جدیدی در ورزش ایران نیست.

اینکه از داخل ایران کسی به گزینه های سرمربی گری تیم ملی والیبال نکته ای را گفته یا نه موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را فهمید و ثابت کرد اما سوال اینجاست چرا فدراسیون تا این اندازه تعلل می کند که کار به اینجا برسد؟ اعلام اسامی مختلف برای نیمکت تیم ملی و تغییر نظر دائم برای ایرانی یا خارجی بودن سرمربی به چه علت است؟ کمیته فنی پرتعداد هر یکشنبه جلسات دو سه ساعته خود را برای چه برگزار می کند؟ خروجی این جلسات تا الان چه بوده است جز بازی با اسامی؟

 

دیدگاه تان را بنویسید