تبعات لغو سوپرجام ترکیه؛ عربستان 40 میلیون دلار غرامت می‌خواهد!

فدراسیون فوتبال عربستان به دلیل لغو بازی سوپرجام ترکیه در ریاض، خواهان غرامتی 40 میلیون دلاری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته و در شرایطی که قرار بود دیدار سوپرجام فوتبال ترکیه بین دو تیم گالاتاسرای و فنرباغچه در ورزشگاه اول پارک ریاض(استادیوم خانگی تیم النصر عربستان) برگزار شود، دقایقی قبل از آغاز مسابقه اعلام شد که این مسابقه لغو شده است.

 قرار بود بازیکنان دو تیم با پیراهن‌های منقش به تصور مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه وارد میدان شوند و با این پیراهن‌ها به گرم کردن خود بپردازند، اما عربستانی‌ها اجازه این کار را به دو باشگاه فنرباغچه و گالاتاسرای ندادند.

همچنین مسئولان برگزاری این مسابقات اجازه پخش شدن سرود ملی ترکیه را در ورزشگاه را ندادند و آوردن پرچم‌های ترکیه توسط هواداران را نیر ممنوع اعلام کرده بودند. همین موضوع سبب شد ساعاتی پیش از برگزاری این بازی، مدیران دو باشگاه به همراه رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه جلسه اضطراری تشکیل دهند و در نهایت تصمیم به عدم حضور در زمین بگیرند.

حالا و در پی این اتفاق، گفته می شود که فدراسیون فوتبال عربستان خواهان دریافت غرامتی 40 میلیون دلاری از دو باشگاه گالاتاسرای و فنرباغچه به دلیل لغو این مسابقه شده است.

انتظار می رود که به زودی، این دو باشگاه و فدراسیون فوتبال ترکیه بیانیه ای را در خصوص اتفاقات جمعه شب در ریاض منتشر کنند.

دیدگاه تان را بنویسید